Ніжин

Офіційний сайт Ніжинської міської ради

Автор світлини Денис Скороход
Всі розділи

Анонси:

Інформаційні матеріали

15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів

 Для того, щоб користуватися своїми правами як споживача, та відстоювати свої інтереси, необхідно бути в них обізнаними. Однак, через недостатню обізнаність у цьому, права споживача дуже часто порушуються і ми, частіш за все, звертаємось до Закону України «Про захист прав споживачів» коли вже ці права порушені.

Споживач має знати свої права та вміти ними користуватися. Отож, відповідно до закону, споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:

захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування; безпеку продукції; необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця); відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону; звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав. Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.

Разом із цим, закон покладає на споживача наступні обов’язки:

перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Щоб убезпечитися від порушення своїх прав як споживача, пам’ятайте:

під час придбання будь-яких товарів (робіт чи послуг), Вам потрібно взяти товарний чек, який є підтвердженням здійснення покупки (отримання послуги чи виконання роботи) і буде необхідним, якщо товар (робота чи послуга) виявляться неякісними;

будьте уважними, перед тим, коли підписуєте документи, адже, поставивши свій підпис, Ви цим самим погодились на умови, що Вам запропонували;

купуючи техніку чи приймаючи її з ремонту, перевіряйте її справність, комплектність, цілісність та заповнення гарантійних документів на місці;

будьте уважними при придбанні товарів (робіт, послуг), їх транспортуванні,  введенні в експлуатацію та при використанні;

до моменту придбання товару для свідомого і компетентного вибору споживачу необхідно отримати всю інформацію про товар (послугу, роботу), а при необхідності, й про суб’єкта господарювання.

Необхідно знати і відстоювати свої права як споживача, адже це стимулюватиме конкуренцію між виробниками, продавцями, сприятиме покращенню якості товарів та послуг, а значить – рівня нашого життя.

 Матеріал підготовлено відділом економіки виконавчого комітету Ніжинської міської ради




Понад 50 тисяч жителів області отримали у січні рецепти на «доступні ліки»

За січень 2019 року лікарі медичних установ області виписали 50 442 рецепти на отримання «доступних ліків». Розмір відшкодування вартості цих ліків аптечним установам перевищив 1,9 мільйона гривень. Середня вартість рецепта — 51,95 гривні.

— Кількість звернень за «доступними ліками» в області постійно зростає, — зазначив начальник Управління охорони здоров’я облдержадміністрації Петро Гармаш. — Це є прямим свідченням ефективності президентської програми реформування медицини в цілому та реалізації даного урядового проекту зокрема. Адже тільки на Чернігівщині понад півмільйона хворих на серцево-судинні захворювання, бронхіальну астму та діабет 2 типу одержали за цією програмою медикаменти безкоштовно або з невеликою доплатою.

Програма «Доступні ліки» стартувала у 2017 році. Тоді на її фінансування з державного бюджету було виділено для Чернігівської області 18,8 мільйона гривень, а вже минулого року — 31,6 мільйона. Кількість аптечних закладів – учасників програми збільшилася зі 136 у 2017 році до 181 у 2018-му.

Реалізація програми триває: за 15 днів лютого було виписано 28 707 рецептів майже на два мільйони гривень. Всього ж на реалізацію в області програми «Доступні ліки» у першому кварталі поточного року надійшло з держбюджету понад 6,6 мільйона гривень.

У квітні адміністрування програми буде передано до Національної служби здоров’я України, яка напряму співпрацюватиме з аптечними установами.

 

Департамент інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації.





Пам’ятка про відповідальність громадян за злочини у сфері виборчих прав і свобод 

людини  і громадянина

 28.11.2018 року у спеціальному випуску «Голос України» опублікована постанова Центральної виборчої комісії України про проведення виборів Президента (реєстраційний номер 9342).

31.12.2018 року розпочато виборчу кампанію з проведення чергових виборів Президента України.

Перший тур виборів Президента України відбудеться 31.03.2019 року.

У разі якщо кандидати не наберуть абсолютної більшості голосів (50 % + 1 голос), другий тур чергових виборів Президента України відбудеться 21.04.2019 року.

З огляду на зазначене, звертаємо Вашу увагу на те, що статтею 160 Кримінального кодексу України передбачена відповідальність за підкуп виборців:

 

Стаття КК України

Диспозиція

Санкція (покарання)

 

 

Стаття 160.

 

Підкуп виборця, учасника референдуму

1. Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання виборцем, учасником референдуму для себе чи третьої особи неправомірної вигоди за вчинення чи невчинення будь-яких дій, пов’язаних з безпосередньою реалізацією ним свого виборчого права або права голосу (відмова від участі в голосуванні, голосування на виборчій дільниці (дільниці референдуму) більше одного разу, голосування за окремого кандидата на виборах або відмова від такого голосування, передання виборчого бюлетеня (бюлетеня для голосування на референдумі) іншій особі), незалежно від фактичного волевиявлення особи та результатів голосування -

караються штрафом                             від ста до  трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

(від 1700 до 5100 грн.)

або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на той самий строк.

2. Пропозиція, обіцянка або надання виборцю чи учаснику референдуму неправомірної вигоди за вчинення або невчинення будь-яких дій, пов’язаних з безпосередньою реалізацією ним свого виборчого права чи права на участь у референдумі (відмова від участі в голосуванні, голосування на виборчій дільниці (дільниці референдуму) більше одного разу, голосування за окремого кандидата на виборах, кандидатів від політичної партії, місцевої організації політичної партії або відмова від такого голосування, передача виборчого бюлетеня іншій особі), -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк                 з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

3. Здійснення передвиборної агітації (агітації референдуму) шляхом надання підприємствам, установам, організаціям неправомірної вигоди або надання безоплатно товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення найменування, символіки, прапора політичної партії, вартість яких не перевищує розміру, встановленого законодавством), робіт, послуг -

карається обмеженням волі на строк від двох до чотирьох років або позбавленням волі на той самий строк з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

4. Дії, передбачені частиною другою або третьою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб або членом виборчої комісії чи комісії з референдуму, членом ініціативної групи референдуму, кандидатом або його довіреною особою на виборах, представником політичної партії чи місцевої організації політичної партії у виборчій комісії чи комісії з референдуму, уповноваженою особою політичної партії чи місцевої організації політичної партії, офіційним спостерігачем на виборах або референдумі, -

караються позбавленням волі на строк від п’яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

Примітка. У цій статті під неправомірною вигодою слід розуміти кошти чи інше майно, переваги, пільги, послуги або нематеріальні активи, вартість яких перевищує три відсотки розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, які пропонують, обіцяють, надають чи одержують без законних на те підстав.

 







Забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів щодо забезпечення окремих категорій населення України технічними та іншими засобами реабілітації в межах бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів»

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» є відповідальним виконавцем бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів».

Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації,протезно-ортопедичними виробами здійснюється у відповідності до Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», а також  Порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.12 №321 (із змінами), відповідно до індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю за направленням районних управлінь соціального захисту населення.

Станом на 01 листопада 2018 року за бюджетною програмою «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів» за напрямом «Забезпечення окремих категорій населення України технічними та іншими засобами реабілітації» спрямовано органам соціального захисту населення бюджетні кошти у сумі 27 343 446 грн, з яких використано 13 280 439,66 грн, що становить 48,6 %.


Виплата особам з інвалідністю компенсації замість санаторно-курортного лікування

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів

щодо виплати особам з інвалідністю компенсації замість санаторно-курортного лікування в межах бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів»

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» є відповідальним виконавцем бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів».

Виплата грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю проводиться відповідно до Порядку, затвердженому постановами Кабінету Міністрів України від 07.02.2007р. №150 та № 785 від 17.06.2004р (зі змінами), на підставі медичних рекомендацій відповідно до законодавства, що визначає право особи з інвалідністю на безоплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням. Виплата здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій та міських рад за місцем перебування осіб з інвалідністю на обліку для забезпечення санаторно-курортним лікуванням у розмірах, відповідно Постанови № 150: особам з інвалідністю I і II груп - 75 відсотків, III групи - 50 відсотків розміру середньої вартості путівки; відповідно Постанови № 785: особам з інвалідністю I і II груп - 100 відсотків, III групи - 75 відсотків розміру середньої вартості путівки.

Середня вартість санаторно-курортної путівки для виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки в межах обсягу бюджетних коштів, виділених відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», становить 481 грн.

Грошова компенсація за путівку виплачується особі з інвалідністю, якщо вона упродовж попередніх трьох календарних років ( відповідно до постанови № 150) та двох календарних років (відповідно до постанови № 785) не одержувала безоплатної санаторно-курортної путівки (не рахуючи рік, коли особа з інвалідністю звернулася за нею).

Витрати, пов'язані з виплатою грошової компенсації за путівку та за самостійне лікування, особам з інвалідністю, які перебувають на обліку для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, покриваються за рахунок коштів державного бюджету в межах видатків, передбачених Мінсоцполітики на цю мету.

З початку року компенсаційні виплати отримали 989 осіб з інвалідністю на суму 404 429 грн. Дані кошти перераховані на їх особисті рахунки, відкриті у банківських установах або через відділення поштового зв`язку.


Фінансова допомога особам з інвалідністю на оплату професійного навчання

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів

щодо фінансової допомоги особам з інвалідністю

на оплату професійного навчання та перекваліфікації

в межах бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів»

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» є відповідальним виконавцем бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів».

Надання фінансової допомоги особам з інвалідністю на оплату професійного навчання та перекваліфікації здійснюється шляхом укладання трьохстороннього договору між навчальним закладом, відділенням Фонду та особою з інвалідністюзгідно з Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.07 № 70 та наказом Мінсоцполітики від 06.09.10 №270,зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2010 р. за № 954/18249.

З початку року профінансовано навчання 12 студентів осіб з інвалідністю на суму 144 092 грн.


Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів

щодо забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю

в межах бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів»

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» є відповідальним виконавцем бюджетної програми КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів».

Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю здійснюється згідно з Порядком забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.06 №187 із змінами.

Починаючи з 2016 року закупівля та видача санаторно-курортних путівок для лікування, відповідно до медичних рекомендацій, особам з інвалідністю здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій та міських рад за місцем перебування осіб на обліку для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

З початку 2018 року органами соціального захисту населення Чернігівської області забезпечено путівками 156 осіб з інвалідністю на загальну суму 1 379 284,56 грн.


Чернігівщина тепер є першою у рейтингу регіонів щодо формування спроможних громад

З третього на перше місце – такий стрибок у загальному рейтингу областей щодо формування об’єднаних територіальних громад зробила Чернігівська область, випередивши Житомирську та Хмельницьку області. Ці регіони ще минулого місяця посідали у рейтингу відповідно І та ІІ місця. Такі висновки можна зробити, виходячи з попередніх даних  Моніторингу щодо процесу децентралізації та реформування місцевого самоврядування, який щомісяця здійснює Мінрегіон. Черговий Моніторинг поки на стадії завершення, після чого його оприлюднять, однак вже сьогодні окреслюються в ньому нові лідери.

Детальніше за посиланням:  http://cg.gov.ua/index.php?id=320315&tp=0







Особливості укладення договору добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

 для отримання субсидії

У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області повідомляють, що Державна фіскальна служба України листом від 19.10.2018 № 32462/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання роз’яснення» (далі – Лист № 32462) щодо укладення договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Договір) повідомила наступне.

Відповідно до абзацу шостого п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» із змінами та доповненнями позитивне рішення комісії про призначення житлової субсидії може бути прийнято лише у разі, коли особи на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують єдиний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, в якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина.

Водночас відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов’язаної зі збором та веденням обліку ЄСВ, регулюються виключно Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464).

Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених Законом № 2464, або в частині, що не суперечить Закону № 2464 (частина 1 ст. 2 Закону № 2464).

Порядок укладення Договору врегульовано ст. 10 Закону № 2464 та розділом V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20 квітня 2015 року № 449 (далі – Інструкція).

Частиною першою ст. 10 Закону № 2464 визначено категорію платників, які мають право на добровільну сплату ЄСВ.

Особа, яка виявила бажання брати участь у системі добровільного страхування, подає до органів доходів і зборів за місцем проживання заяву за формою згідно з додатком 3 до Інструкції (далі – Заява), копію трудової книжки (за наявності), виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) та копію документа, що посвідчує особу, а члени особистого селянського господарства надають також документ, що підтверджує їх членство в такому господарстві (пп. 1 п. 2 розділу V Інструкції).

Відповідно до частини сьомої ст. 10 Закону № 2464 та пп. 2 п. 2 розділу V Інструкції орган доходів і зборів відмовляє в укладенні Договору у разі, якщо особа підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, не відповідає вимогам щодо осіб, які мають право на добровільну сплату ЄСВ, надала неповні або недостовірні відомості, раніше уклала Договір, дія якого не припинена або за яким не виконано передбачені Договором умови, бажає укласти Договір на строк менше одного року (крім Договорів одноразової сплати).

В інших випадках відмова в укладенні Договору не допускається.

З особою, яка подала Заяву, після перевірки викладених у ній відомостей органами доходів і зборів у строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання Заяви укладається Договір відповідно до типового Договору, наведеного у додатку 4 до Інструкції, а у разі бажання особи сплатити ЄСВ за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 01 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), Договір укладається за формою, наведеною в додатку 5 до Інструкції.

Особи, які мають право на добровільну сплату ЄСВ, беруть участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного у Договорі, але не менше одного року (крім Договорів про одноразову сплату) (частина друга ст. 10 Закону № 2464).

Враховуючи викладене, нормами Закону № 2464 передбачено укладення Договорів з:

► членами особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню, – за всіма видами соціального страхування (на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та пенсійне страхування) укладених, з такими особами на строк не менше одного року;

►особами, які досягли 16-річного віку та не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями, визначеними п. 1 частини першої ст. 4, та не належать до платників ЄСВ, визначених пунктами 4, 5 та 51 частини першої ст. 4 Закону № 2464, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні, громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, – на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування на строк не менше одного року, крім Договору одноразової сплати, термін дії якого 10 календарних днів з дня його підписання.

Крім цього, приписами абзацу третього частини третьої ст. 10 Закону № 2464 чітко визначено терміни розгляду таких Заяв – не більше 30 календарних днів.

Нормами частини восьмої ст. 10 Закону № 2464 визначено, коли Договір може бути достроково розірваний.

Сплачені суми ЄСВ у разі дострокового розірвання Договору поверненню не підлягають, при цьому період, за який сплачено ЄСВ, враховується до страхового стажу тільки за умови подання Звіту про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті, та суми доплати до органів доходів і зборів згідно з додатком 6 (далі – Звіт) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (підпункт 3 пункту 3 розділу V Інструкції).

Якщо укладений Договір достроково припинено або не виконано умови договору, штрафні санкції за такі порушення не передбачено, а Звіт подається за періоди, за які сплачено страхові кошти.

При цьому особам, які не виконали умов Договору та виявили бажання знову брати участь у добровільному страхуванні, у подальшому в укладенні Договору буде відмовлено.

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області





До уваги сторін соціального діалогу!

23 грудня 2010 року прийнято Закон України «Про соціальний діалог в Україні». Цей Закон визначає правові засади організації та порядку ведення соціального діалогу в Україні з метою вироблення та реалізації державної соціальної і економічної політики, регулювання трудових, соціальних, економічних відносин та забезпечення підвищення рівня і якості життя громадян, соціальної стабільності.

З прийняттям Закону України «Про соціальний діалог в Україні» на Національну службу посередництва і примирення та її структурних підрозділів – відділень в областях, покладено проведення оцінки відповідності критеріям репрезентативності профспілок та їх об’єднань, організацій роботодавців та їх об’єднань на національному, галузевому та територіальному рівнях, а також підтвердження репрезентативності цих суб’єктів та ведення їх реєстру.

Враховуючи зазначене, відділення Національної служби посередництва і примирення в Чернігівській області запрошує суб’єктів сторін профспілок та організацій роботодавців звертатися для отримання консультацій, роз’яснень формування пакету документів для проведення оцінки відповідності критеріям репрезентативності за адресою Відділенням. Чернігів, вул. П`ятницька 39, (9 поверх); телефон (0462) 77-62-77. Електронна адреса: dspp_chernigiv@ukr.net.


Увага! Риба іде на зимівлю!

З настанням холодів у водоймах відбуваються зміни, які впливають на поведінку підводних мешканців. Знижується температура води. Поступово зменшується світлий період доби. Довгі 4 місяці підводні мешканці існують в умовах холоду, дефіциту кисню і напівтемряви. У цей час риба збирається в зграї та йде на зимівлю, до так званих, зимувальних ям.

У період зимівлі майже у всіх риб різко знижується активність, практично повністю припиняється споживання їжі, сповільнюються процеси росту, знижується частота серцевих скорочень, сповільнюються реакції на подразники, швидкість обміну речовин в організмі сповільнюється. В цей час риба дуже вразлива. Тому, головним завданням людини, дати можливість підводним мешканцям добре перенести зимовий період.

З метою збереження водних біоресурсів у зимовий період Чернігівським рибоохоронним патрулем, відповідно до наказу № 66-од від 18.10.2018, з 1 листопада 2018 року до початку весняно-літньої заборони на лов водних  біоресурсів, заборонений будь-який вилов водних біоресурсів на зимувальних ямах. На території області визначено 30 зимувальних ям:

 на р. Сож:

-     від гирла р. Немильня Ріпкинського району вниз 1 км (від 52.02477, 30.94471 до 52.01667, 30.93962);

-     від гирла р. Сож Ріпкинського району проти течії 1 км (від 51.95458, 30.81719 до 51.94788, 30.80651).

 на р.  Дніпро:

-від гирла р. Сож Ріпкинського району вниз 1 км (від 51.94788, 30.80651 до 51.93952, 30.80998);

-від  с. Лопатні, Ріпкинського району вгору проти течії 3 км (від 51.88586, 30.72832 до 51.86508, 30.70581);

-від виходу затоки, що знаходиться навпроти с. Деражичі (Республіка Білорусь), вниз за течією 1 км та вгору проти течії 1 км, Ріпкинського району (від 51.78454, 30.63852 до 51.77163, 30.62267);

-від входу в Любецький затон сел. Любеч Ріпкинського району вгору проти течії 5 км включаючи урочище Змії (від 51.75474, 30.65021 до 51.71598, 30.62621);

-від виходу затоки поблизу с. Кукари, Ріпкинського району вниз за течією 1 км та вгору проти течії 1 км (від 51.68643, 30.57311 до 51.66911, 30.57593);

-від виходу з Станецького старика с. Миси Ріпкинського району вниз 1 км та вгору 1 км (від 51.66133, 30.57289 до 51.64557, 30.57756);

-від виходу з Редьківського старика с. Редьківка Ріпкинського району вгору проти течії 1,5 км (від 51.66136, 30.57266 до 51.64555, 30.57759);

-від входу в урочища Річище Чернігівського району до входу в урочище Яблунів Чернігівського району за течією (від 51.46998, 30.60636 до 51.45955, 30.60022);

-від виходу з урочище Яблунів Чернігівського району вгору та вниз по 500 м. в обидва боки (від 51.46997, 30.60632 до 51.45954, 30.60023);

-     від автомобільного мосту через р. Дніпро Чернігівського району вниз 4 км до виходу з урочища Пресувальня (від 51.39369, 30.64009 до 51.36691, 30.63712).

р. Десна:

-       від бакенського будинку в с. Мурав’ї Новгород-Сіверського району, вгору проти течії 200 метрів (від 52.33397, 33.40045 до 52.33274, 33.39822);

-       затока “Річиця” на р. Судость поблизу с. Колос Новгород-Сіверського району (від 52.33435, 33.34999 до 52.33281, 33.33617);

-       від гирла р. Судость до гирла р. Пятна поблизу с. Камінь Новгород-Сіверського району (від 52.32827, 33.39781 до 52.28781, 33.36822);

-       Каменська затока в поблизу с. Камінь Новгород-Сіверського району (від 52.29111, 33.36634 до 52.28754, 33.36753);

-       від гирла р. Смячка Новгород-Сіверського району вгору 500 м, вниз 1 км (від 52.10771, 33.29621 до 52.10171, 33.30883);

-       р. Смячка від ставків рибного господарства до гирла Новгород-Сіверського району (від 52.10302, 33.24745 до 52.10184, 33.29457);

-       від гирла р. Убідь Сосницького району вгору і вниз 1 км (від 51.51145, 32.57663 до 51.50613, 32.57145);

-       р. Убідь Сосницького району з усіма рукавами від мосту у м. Сосниця до гирла (від 51.53021, 32.51429 до 51.51184, 32.57722);

-       від гирла р. Снов Чернігівського району вгору 2,5 км і вниз 1 км (від 51.52621, 31.55827 до 51.52741, 31.51766);

-       від гирла р. Замглай вниз за течією 9 км до озера Полковниця Чернігівського району (від 51.51803, 31.47278 до 51.49135, 31.40128);

-       затока Західного порту м. Чернігів (від 51.44394, 31.26503 до 51.44026, 31.27342);

-       від залізничного мосту  поблизу м. Чернігова до автошляхового мосту у с. Шестовиця Чернігівського району (від 51.45116, 31.28162 до 51.37133, 31.21053);

-       р. Білоус від скидної споруди  ПрАТ «Чернігіврибгосп» поблизу с. Жавинка Чернігівського району до гирла (від 51.42082, 31.25263 до 51.41654, 31.24269);

-       від початку бази відпочинку ЧЕЗАРА с. Ладинка Чернігівського району вгору проти течії 500 м (від 51.29712, 31.13021 до 51.29877, 31.12338);

-       від входу в Слабинський старик поблизу с. Ладинка Чернігівського району вниз за течією – 300 м (від 51.29892, 31.11721 до 51.29755, 31.11254);

-       ділянка р. Десна вниз та вгору 500 м від виходу із Виповзянського старика в районі с. Виповзів Козелецького району (від 50.91214, 30.82638 до 50.91111, 30.81722);

-       Виповзянський старик поблизу с. Виповзів Козелецького району (від 50.92037, 30.79776 до 50.91495, 30.82098);

-       від виходу з протоки Озеро поблизу с. Євминка Козелецького району (насосна станція) до входу в р. Сліпець поблизу с. Крехаїв Козелецького району протяжністю 2 км(від 50.83224, 30.77974 до 50.82462, 30.76581).

Чернігівським рибоохоронним патрулем розроблена інтерактивна карта зимувальних ям на території Чернігівської області,  якою можна скористатись за допомогою будь-якого гаджету. З інтерактивною картою можна ознайомитись за посиланням goo.gl/ULJ66X.

Чернігівський рибоохоронний патруль закликає всіх громадян дотримуватись встановленої заборони та норм чинного законодавства. У разі виявлення порушень прохання оперативно повідомляти на номери «гарячої лінії патруля» 0991121344 та (0462) 937557 (цілодобово).

Джерело: сайт Чернігівського рибоохоронного патруля.




УВАГА! ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ І ДОРОСЛИХ!

Служба зайнятості запустила платформу з профорієнтації та розвитку кар’єри.

Державна служба зайнятості надає можливість пройти комплексне профорієнтаційне тестування, що визначить Ваші основні психологічні якості. За результатами формуються рекомендації щодо зміни або вибору прфесії, які Ви можете опрацювати самостійно або з консультантами центру зайнятості за місцем проживання.

Тестування безкоштовне. Перейдіть за посиланням http://profi.dcz.gov.ua/

Детальну інформацію можна отримати у Ніжинській міськрайонній філії Чернігівського обласного центру зайнятості за адресою: вул. Об’їжджа, 120.

Дякую за підтримку та розуміння.

Директор філії                                                                                                                                             В. Власенко

Вик.І.Котлярова

3-19-33



Небезпека ботулізму

Останнім часом почастішали випадки захворювання на ботулізм. Не минула ця біда і Чернігівську область. Так, за інформацією ДУ «Чернігівський обласний лабораторний центр МОЗ України», за останній тиждень в області зафіксували 2 нових випадки ботулізму.

Перший випадок – хворий 32-річний чоловік (м. Чернігів), якого госпіталізували 20 жовтня, другий –  38-річна жінка (смт Городня), яка звернулась за допомогою за місцем проживання 19 жовтня. Наразі обидва хворі перебувають у реанімаційному відділенні міської лікарні №2.

По першому випадку відомо, що напередодні потерпілий разом з дружиною вдома споживали рибу – в’яленого ляща з ікрою, яку придбали в магазині. Щодо другого випадку, відомо, що потерпіла теж отруїлася в’яленим лящем, якого також придбала у місцевому магазині.

Ботулізм – це гостра токсикоінфекція. Збудники ботулізму широко поширені в природі та виявляються в кишечнику домашніх і диких тварин, водоплавних птахів, риб. Потрапляючи у зовнішнє середовище, спори довгий час зберігаються і накопичуються. Практично всі харчові продукти, забруднені ґрунтом або вмістом кишечника тварин, птахів, риб можуть містити спори або вегетативні форми збудників ботулізму. Присутність ботулотоксину в харчових продуктах не можна виявити візуально.

Особливо небезпечні консерви домашнього приготування, копчена, в’ялена м’ясна і рибна продукція, а також продукти  в яких є умови для розвитку збудників та токсиноутворення.

Якщо кришка консервів хоча б трошки «здулась», треба категорично відмовитись від вживання її вмісту.

Також необхідно категорично виключити придбання виготовлених в домашніх умовах консервів, в’яленої, копченої, солоної риби й інших продуктів харчування в місцях несанкціонованої торгівлі у приватних осіб.

У питаннях профілактики ботулізму основним є дотримання чистоти сировини. Тому, чим чистіше відмито городину перед консервуванням, тим менше ймовірність потрапляння до продукту збудника ботулізму.

Інкубаційний період при ботулізмі становить від кількох годин до 5 днів. Чим він коротший, тим важче отруєння.

До перших симптомів ботулізму відносять наступні: різкі болі в області живота, мають переймоподібний характер, нудота, нестримне блювання, діарея, випорожнення стає частим і рідким. В подальшому з’являються неврологічні симптоми.

У випадку появи симптомів захворювання слід негайно звернутися до лікаря і ні в якому разі не займатися самолікуванням. З метою профілактики виникнення хвороби необхідно дотримуватись наступних рекомендацій:

в дорогу та на відпочинок необхідно брати продукти тільки довгострокового зберігання;

продукти, що швидко псуються зберігати тільки в холодильнику та обов’язково дотримуватись термінів їх реалізації;

ретельно проварювати, тушкувати і просмажувати харчові продукти безпосередньо перед вживанням. Залишки їжі на наступний день перед вживанням обов’язково прокип’ятити чи протушкувати;

сирі і варені продукти при приготуванні їжі розробляти окремим інвентарем (ножі, дошки);

захищати харчові продукти від випадкових забруднень, зберігати їх у закритому посуді;

не купувати продукти харчування на стихійних ринках.

Слід пам’ятати, що хворобу легше попередити, ніж лікувати. Бережіть своє здоров’я і здоров’я близьких, а особливо дітей. Прислухайтесь до вищевказаних порад.

Методист НМЦ ЦЗ та БЖД Чернігівської області

С.В.Михайленко

 




Зарплата «в конвертах» позбавляє громадян страхового стажу, необхідного для отримання пенсії

Працівниками органів ДФС області здійснюються заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення.

В окремих випадках, за результатами аналізу діяльності платника та в разі отримання інформації щодо використання роботодавцями неоформлених працівників, здійснюються перевірки, а також проводиться роз’яснювальна робота з керівниками, власниками підприємств, зустрічі з трудовими колективами.

Під час зустрічей порушуються питання необхідності дотримання роботодавцями трудового законодавства, недопущення виплат «у конвертах», соціального захисту найманих працівників.

Так, наприклад за результатами проведених заходів платником м. Чернігова були оформлені трудові відносини з 17 громадянами.

Протягом вересня по області зареєструвались фізичними особами – підприємцями майже 600 громадян.

Від 1536 роботодавців у вересні поточного року надійшли повідомлення про прийняття на роботу 8870 працівників.

 



Керівники будівельної галузі зустрілися з представниками          ДФС в області

Зустріч з будівельниками відбулась у рамках проведення заходів, спрямованих на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення, що активно проводяться зараз на виконання рішень Уряду.

Фіскальна служба запросила на відкритий діалог усіх, хто має відношення до будівельної галузі на Чернігівщині.

Під час зустрічі обговорили стан справ з виплатою заробітних плат та легалізацією зайнятості працівників. Особливе занепокоєння викликає на сьогоднішній день рівень зарплат, що виплачуються будівельникам. Аналіз показує, що переважно їх розмір дорівнює мінімальному. Це неприпустимо, тому у ході обговорення було запропоновано вжити невідкладні заходи щодо підвищення рівня офіційної заробітної плати. Учасники зустрічі спільно визначили, що заробітна плата у працівників галузі не може бути нижчою 7200 гривень.

Фахівці ДФС наголосили, що у першу чергу перевірятимуться ті підприємства, що потрапляють до зони ризику. А саме: мають мізерний штат (кількість офіційно оформлених працівників не відповідає обсягам робіт), виплачують низьку заробітну плату та декларують податкове навантаження нижче середньогалузевого.    

Керівництво ДФС висловило подяку усім керівникам будівельних організацій та запевнило, що  фіскальна служба області налаштована на партнерські відносини з доброчесними платниками задля розвитку бізнесу в регіоні.

 



Про проведення Національного агрофоруму

Ніжинська ОДПІ повідомляє, що 26 жовтня 2018 року у м. Києві відбудеться Національний агрофорум на тему: «Податки. Фінанси. Право».

Місце проведення — м. Київ, Львівська пл., 8 (конгрес-хол ДФС України).

З детальною інформацією про Форум можна ознайомитися за телефонами:
(066) 042-21-74, (067) 506-32-64, (044) 501-06-43 або за посиланням:

http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100009259-zaproshuyemo-na-natsionalniy-agroforum-2018-u-m-kiyevi

Програма форуму:

Національний агрофорум

Для платників податків

Дата проведення: 26 жовтня 2018 р.

Місце проведення: м. Київ.

Початок семінару: 09:30 (початок реєстрації з 08:30)

Програма виступів представників ДФС


з/п

Питання

Лектори
(структурні підрозділи ДФС)

Податок на прибуток підприємств

1.

Декларування прибутку за  дев’ять місяців

Виправлення помилок попередніх звітних періодів.

Підтвердження операцій первинними документами.

Переплати з податку на прибуток підприємств – варіанти зменшення.

Коригування фінрезультату.

Виплата дивідендів платниками  єдиного податку четвертої групи.

Олексій Задорожний, начальник Управління вдосконалення методології податку на прибуток підприємств Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України

Трансфертне ціноутворення: новації, звітність, документація, контроль

2.

Новели – 2018.

Перевірки ТЦ в агросекторі: перші результати та судова практика.

Найпоширеніші спірні питання, виявлені під час контролю ТЦ в агробізнесі .

Податкові наслідки порушення вимог щодо формування та подання звітності з ТЦ.

Микола Мішин, начальник відділу перевірок трансфертного ціноутворення Департаменту аудиту ДФС України

 

 

 

Повідомлення про укладання форвардних та ф’ючерсних контрактів.

Виправлення помилок попередньої податкової звітності про контрольовані операції.

Самостійне коригування ціни контрольованих операцій і сум податкових зобов’язань.

Ірина Сиволап, начальник відділу взаємодії з питань трансфертного ціноутворення Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС України

 

Податок на додану вартість

3.

Зміни у порядку складання податкових накладних.

Коригування податкового кредиту/податкових зобов’язань.

Строки реєстрації в ЄРПН та штрафи за їх порушення.

Особливості складання звітності з ПДВ сільгосппідприємствами.

Оподаткування окремих господарських операцій:

- ліквідація ОЗ;
- списання безнадійної заборгованості;
- експортні операції;
- фінансовий лізинг сільгосптехніки.

Сергій Тимошенко, заступник директора Департаменту – начальник Управління вдосконалення непрямого оподаткування Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України

Плата за землю, єдиний податок

4.

Порядок справляння плати за землю.

Спрощена система оподаткування для сільгоспвиробників.

 

Тетяна Барабаш, заступник директора Департаменту - начальник Управління адміністрування податків та контрольної роботи Департаменту податків і зборів з юридичних осіб

 



Ніжинська ОДПІ про надання адміністративних послуг

У Центрі обслуговування платників Ніжинської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області представники підприємницької діяльності та громадяни мають можливість отримати широкий комплекс безкоштовних адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, які включають як прийом звітності та вхідної кореспонденції, так і видачу необхідних довідок, податкових консультацій і приймання податкової звітності.

Протягом січня-вересня 2018 року до працівників центрів обслуговування платників Ніжинської ОДПІ звернулись для надання адміністративних послуг 23717 громадян.

Серед наданих адміністративних послуг найбільшу кількість складають послуги з видачі облікової картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків – 11900.

Однією з необхідних послуг для платників податків безумовно є видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 6263.

Важливим моментом в діяльності платників податків є отримання довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України. Їх з початку поточного року  надано 312.

Протягом січня-вересня поточного року зареєстровано платників єдиного податку – 736, здійснено реєстрацію книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 785, також надано витягів з реєстру платникам єдиного податку – 950.

За дев`ять місяців 2018 року проведено реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій – 136, реєстрацію розрахункових книжок – 159, здійснено реєстрацію книг обліку розрахункових операцій – 1212.

Працівниками центрів обслуговування платників Ніжинської ОДПІ протягом січня-вересня 2018 року  видано 347 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями  та 286 ліцензій на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

 

 



Графік проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» ГУ  ДФС  у  Чернігівській  області  у жовтні 2018 року

Дата  та час         проведення

сеансу

Тема

На запитання платників відповідає:

Телефонувати за

номером:

 

17.10.2018р.

 

з 10.00 до 11.00

 

 

Детінізація ринку праці – один із резервів наповнення державного бюджету

 

Начальник управління  податків і зборів з фізичних осіб

 

Волкова Світлана Миколаївна

 

 

      652-985

24.10.2018р.

 

з 10.00 до 11.00

 

Переваги  новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій

Заступник начальника управління обслуговування платників

 

Чумакова Інна Володимирівна

 

    652-397















































































































































Довідка щодо заходів з розвитку територіальної громади м. Ніжина, реалізованих завдяки бюджетній децентралізації