Ніжин

Офіційний сайт Ніжинської міської ради

Автор світлини Денис Скороход
Всі розділи

Анонси:

ОГОЛОШЕННЯ



Пам’ятка

про порядок врегулювання конфлікту інтересів міським (селищним, сільським) головою, секретарем та депутатами місцевої ради

 (що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень місцевою радою)

Частиною 1 ст. 35 Закону України «Про запобігання корупції» передбачає, що особливості врегулювання конфлікту інтересів, який виник у діяльності окремих категорій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в тому числі депутатів місцевих рад, визначаються законами, які регулюють статус відповідних осіб та засади організації відповідних органів. Робота депутата міської (селищної, сільської ради) в даному питанні визначається нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

1. Особи, яких стосується ця пам’ятка - суб’єкти відповідальності:

- міський (селищний, сільський) голова;

- секретар місцевої ради;

- депутати місцевої ради;

- посадові особи місцевої ради.

2. Цю пам’ятку слід використовувати усім суб’єктам відповідальності у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень місцевою радою.

3. Ця пам’ятка не стосується випадків, коли суб’єкт відповідальності постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень місцевої радою.

4. Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5. Потенційним конфліктом інтересів є наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові або представницькі повноваження, що може впливати на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі і тими, що виникають у зв'язку зі членством або діяльністю громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» суб’єкти відповідальності зобов’язані:

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

- повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів.

8. Відповідно до змісту ст. 59‑1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова, секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідною радою за умови самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

Отже, в ситуації потенційного чи реального конфлікту інтересів особи, уповноважені на виконання функцій місцевого самоврядування, можуть брати участь у розгляді, підготовці, прийнятті рішень відповідною радою за сукупності таких умов:

  • особа самостійно заявляє про конфлікт інтересів;
  • оголошення про конфлікт інтересів має бути здійснене публічно (про що вноситься відповідний запис до протоколу засідання ради);
  • оголошення про конфлікт інтересів здійснюється під час засідання ради, до початку розгляду питання, у вирішенні якого є приватний інтерес.

 

Таким чином, прийняття відповідних рішень (голосування) депутатом на засіданні місцевої ради може здійснюватися за умови дотримання правил врегулювання конфлікту інтересів, передбачених ст. 59‑1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

9. Неповідомлення суб’єктом відповідальності про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому ч. 1 ст. 172-7 КпАП.

10. Вчинення суб’єктом відповідальності дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому ч. 2 ст. 172-7 КпАП.

Отже, у випадках, коли особа дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання, до початку розгляду питання, що викликає конфлікт інтересів по суті:

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

 









На Чернігівщині активізована робота з протидії нелегальному обігу алкогольної продукції. Зокрема, діє відповідна міжвідомча регіональна робоча група. До її складу увійшли представники структурних підрозділів ОДА, виконкомів міст обласного значення, правоохоронних органів.
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради розраховує на небайдужість та активність жителів міста і звертається з проханням оперативно повідомляти про виявлені факти нелегального виробництва та обігу алкогольних напоїв. Інформацію можна надати за телефоном 102 або на «гарячу лінію» Департаменту агропромислового розвитку ОДА:(0462) 77-89-37.

Пам’ятка

щодо дотримання громадянами

Правил безпеки на залізничному транспорті

Аналіз випадів травмування сторонніх осіб на залізничному транспорті свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Мінюсті 22.07.1998 № 473/2913, а саме:

перехід залізничних колій у невстановлених місцях;

ходіння по залізничних коліях;

посадка та висадка на ходу поїзда;

підіймання на дахи поїздів, локомотивів та вагонів;

знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.

Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки.

Всі випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме:

п.2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії".

п.2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку

п.2.3. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

Забороняється:

п.2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

п.2.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

п.2.7. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

п.2.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.

п.2.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

п.2.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.

п.2.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

п.2.14. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.

Шановні громадяни, будьте обачливі !

Дотримання  зазначених вимог  вбереже  Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.

Пам’ятайте що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів., а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

З повагою, Адміністрація виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, Регіональної філії Південно-Західна залізниця.





ОГОЛОШЕННЯ 

про набір кандидатів до Опікунської ради при Комунальному некомерційному підприємстві «Ніжинський міський пологовий будинок»

Відповідно до Статуту, у КНП «Ніжинський міський пологовий будинок» буде створено  Опікунську раду, у зв’язку з чим оголошується набір кандидатів.
До складу Опікунської ради запрошуються представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я; організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або запобігання корупції, благодійні фонди та особи які мають бажання впливати на діяльність закладу.
Пропозиції щодо включення своїх представників до складу Спостережної ради із вказанням прізвища, імені та по-батькові представника, а також назви громадського об'єднання (при наявності) та контактних даних подавати до «Ніжинського міського пологового будиноку» за адресою м. Ніжин, вул.Московська,21-А, або надсилати свої пропозиції на  електронну пошту: pologovy_budynok@ukr.net.



 Адміністрація
 

До уваги суб’єктів господарювання

         Виконавчий комітет Ніжинської міської ради на виконання рішення міської  ради 7  скликання  від 24.12.2019 року  №8-65/2019   “Про бюджет Ніжинської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік”, Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 239 “Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну” проводить моніторинг цін на медикаменти для вибору аптечного закладу в м. Ніжині для забезпечення лікарськими засобами при амбулаторному лікуванні категорій населення, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1303 від 17.08.1998 року, за рецептами виписаними лікарнею.

         Просимо суб’єктів господарювання до 13-00 год 27 січня 2020 року надати інформацію з цінами на лікарські препарати.

         Виконавчий комітет зобов’язується проводити відшкодування за відпущені лікарські засоби у межах реального фінансування.

         Інформацію з цінами на лікарські препарати просимо надавати на адресу  виконавчого  комітету Ніжинської міської ради (16600, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1, каб. № 32).





ОГОЛОШЕННЯ

про набір кандидатів до Спостережної ради при Комунальному лікувально-профілактичному закладі «Ніжинська центральна міська стоматологічна поліклініка»

Відповідно до Статуту, у комунальному лікувально-профілактичному закладі «Ніжинська центральна міська стоматологічна поліклініка» буде створено  Спостережну раду, у зв’язку з чим оголошується набір кандидатів.

До складу Спостережної ради запрошуються представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я; організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або запобігання корупції, які мають бажання впливати на діяльність закладу.

Пропозиції щодо включення своїх представників до складу Спостережної ради із вказанням прізвища, імені та по-батькові представника, а також назви громадського об'єднання (при наявності) та контактних даних подавати до «Ніжинської центральної міської стоматологічної поліклініки» за адресою м. Ніжин, вул. Батюка, 7.

 

                                                                                             Адміністрація




Шановний підприємець!

 

Виконавчий комітет Ніжинської міської ради оголошує початок прийому заяв та пропозицій щодо послуги з заправок картриджів тонером, технічне обслуговування принтерів та БФП на 2020 рік.

З технічними та іншими вимогами щодо заправки картриджів тонером можете ознайомитися нижче.

 

1

HP LJ 1010/1012/1020 / Canon LBP-2900/MF-4018(100 г тонера)

2

HP LJ 1100/ LJ1102/1100А/ Canon LBP-810/LBP3010 (140 г тонера)

3

HP LJ 1160/1320 (135 г тонера)

4

HP LJ 1200 / Canon MF-3028 (150 г тонера)

5

HP LJ 2035 (120 г тонера)

6

HP LJ PI005 / Canon LBP-3010 (50 г тонера)

7

HP LJ 1505 (80 г тонера)

8

HP LJ P2015/2020 (120 г тонера)

9

MINOLTA PP1350/1300 (100 г тонера)

11

Canon LBP418DN (100 г тонера)

12

Canon MF211/MF216n/MF226dn/LBP151dw (150 г тонера)

13

Canon MF4018 (150 г тонера)

14

Canon MF3228 (150 г тонера)

15

SAMSUNG ML-1510/1710/1750 (60 г тонера)

 

Виробник тонера - Static Control або WWM. Кількість принтерів та МФУ близько - 50. Кількість може збільшуватись протягом року.

 

3. Строк надання послуги – Постачальник надає послуги з дати підписання договору і до 31 грудня 2020 року, після надання Замовником заявки.

4. Місце поставки товарів чи надання послуг: Послуги надаються після заявки Замовника в день надання заявки Замовника на території Замовника або у власному приміщенні з доставкою за рахунок Постачальника щодня, крім суботи та неділі, з 9:00-16:00.

4.1. Заправка картриджів здійснюється з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин.

На вимогу замовника виконавець протягом робочого дня зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку, картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів.

4.2. Виконавець повертає картриджі у світлозахисній упаковці.

4.3. Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.

4.4. Виконані роботи повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.

4.5. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до виконавця, а також заправлених картриджів від виконавця до замовника.

4.6. Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника.

4.7. Якість друку перевіряється представником Виконавця послуг у приміщені та в присутності представника Замовника до моменту надання послуг та після моменту надання послуг.

4.8. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1-го робочого дня.

4.9. У разі виявлення Замовником низької якості витратних матеріалів (тонера), Виконавець зобов’язаний відшкодувати Замовнику надану послугу у трьохкратному розмірі.

4.10. Відновлення працездатності картриджа за рахунок заміни необхідних деталей здійснюється Виконавцем за рахунок Замовника у разі виникнення такої потреби.

Послуга, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати переліченим технічним вимогам.

 




До уваги суб’єктів підприємницької діяльності !
 
Розпочинається прийом документів від фізичних та юридичних осіб на конкурс з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування . 
 Основні характеристики об’єкта конкурсу:
1. Сукупність маршрутів: № 1 «Урочище «Ветхе» – поліклініка»; № 2 « Урочище «Ветхе» – залізничний вокзал».
На маршрутах № 1, 2 забезпечується робота 6 автобусів від 19 і більше місць для сидіння та обладнані не менше, ніж двома входами/виходами для пасажирів з автоматичним відкриванням дверей


2. Маршрут № 4 «Вул. Космонавтів – дачний масив (поблизу с. Хвилівка)». 
На маршруті № 4 забезпечується робота 4 автобусів з 19 і більше місць для сидіння та обладнані не менше, ніж двома входами/виходами для пасажирів з автоматичним відкриванням дверей. 

Для отримання інформації про умови конкурсу, строки прийняття документів, отримання бланків, місце, дата та час проведення засідання конкурсного комітету необхідно звертатися в відділ транспорту та зв’язку управління житлово - комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради, з 8:00 – 17:00 год. за адресою 16600, м. Ніжин, вул. Московська, 20 та за телефоном 7-12-62.


Відділ транспорту та зв’язку 
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради

До уваги підприємців!

Обласною Програмою розвитку малого і середнього підприємництва по Чернігівській області на 2017-2020 роки передбачено надання фінансово-кредитної підтримки суб’єктам малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів. Відповідно до Положення про порядок фінансування проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва, фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів через «Регіональний фонд підтримки підприємництва по Чернігівській області».
Окремим напрямком роботи Державної організації «Регіональний фонд підтримки підприємництва по Чернігівській області» є організація та проведення семінарів, бізнес-тренінгів та «круглих столів» для підприємців міста і області, осіб, які мають бажання розпочати власну справу, підприємців-початківців та безробітних, демобілізованих із зони АТО, внутрішньо переміщених осіб, молоді і малозабезпечених верств населення.
Просимо звернути увагу, що всі освітні, консультативні та інформаційні заходи проводяться фахівцями Фонду безкоштовно. 
Додаткову інформацію можна отримати за тел.(0462) 65-15-12 або e-mail: fondppcn@ukr.net – Державна організація «Регіональний фонд підтримки підприємництва по Чернігівській області».


Щодо візиту до м. Баку

Департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє, що з 15 по 18 грудня 2019 р. за підтримки Посольства України в Республіці Азербайджан та Фонду заохочення експорту та інвестицій в Азербайджані (AZPROMO) буде організовано діловий візит українських підприємців до м. Баку для участі в українсько-азербайджанському бізнес-форумі в рамках офіційного візиту Президента України Володимира Зеленського до Азербайджанської Республіки.
Українську бізнес-делегацію очолить президент Торгово-промислової палати України (далі – ТПП України).
Очікується, що Президент України та Президент Республіки Азербайджан особисто візьмуть участь у бізнес-форумі 17 грудня.
У ході Форуму будуть висвітлені перспективи та пріоритетні напрямки українсько- азербайджанського економічного співробітництва, умови ведення бізнесу в Україні та Азербайджані, відбудуться презентації українських компаній та переговори у форматі В2В між представниками ділових кіл України та АР. Будуть організовані відвідання азербайджанських підприємств і організацій.
Проект програми заходу додається. Програма може коригуватись.
Азербайджанська сторона зацікавлена у співпраці у таких пріоритетних галузях, як: продукція агропромислового комплексу, харчова промисловість, металургія, енергетичне, хімічне і транспортне машинобудування, хімічна промисловість, фармацевтика, туризм, реклама, ІТ-технології та інших.
Враховуючи вищевикладене, просимо поінформувати щодо заходу відповідних суб’єктів господарювання.
Також повідомляємо, що ТПП України готова організувати зустрічі з відповідними азербайджанськими партнерами згідно побажань та ділових інтересів українських учасників.
В разі заінтересованості, просимо найближчим часом зареєструватися на сайті ТПП України (https://www.ucci.org.ua).
Реєстрація є обов'язковою.
ТПП України готова запропонувати пакет послуг, який включає: придбання авіаквитків, розміщення у готелі (4+*-5*), трансфери з/до аеропорту, а також трансфери згідно ділової програми, медичне страхування, організацію В2В переговорів та інше.
При бажанні учасники можуть також вирішувати питання логістики самостійно (за умови обов’язкової реєстрації).
У разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь, будь ласка, за наступними контактними реквізитами: Ольга Сухенко (+38067 230 9038, +38 044 461 9807, oas-ier@ucci.orq.ua), Ольга Бондаренко (+38 067 216 1782, +38 044 461 9808, boi-ier@ucci.org.ua),


Заступник директораОлег КРАПИВНИЙ


Про надання благодійної допомоги

До виконавчого комітету міської ради звернулись громадянка  Скалацька Ольга Миколаївна, яка  проживає в житловому будинку по вул. Трушівська, 6  з проханням надати допомогу для подолання наслідків пожежі.

В зв’язку зі значним обсягом нанесених пожежею збитків – близько 800тис. грн. (вогнем повністю знищено дах будинку, двох прибудов до будинку, 80% перекриття  будівлі, меблі, майно, система опалення, електропроводка, одяг) та неспроможністю малозабезпеченої сім'ї пенсіонерки похилого віку самостійно виконати ремонт житла, відповідно до ст. 33б п.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендую розглянути питання про можливість надання посильної благодійної допомоги потерпілим від надзвичайної події коштами, будівельними матеріалами (шифер, руберойд, пиломатеріали, обриштовка, цвяхи, шпалери, клей, цемент та ін.) або виконати безоплатно частину відновлювальних робіт.

Будинок не був застрахований від наслідків пожежі. Іншого житла  потерпіла не має.

Якщо Ви згодні запропонувати потерпілій від пожежі будь – яку допомогу, просимо направляти благодійні кошти на картковий рахунок потерпілої від пожежі:

Реквізити для безготівкового поповнення банківської карти:

Банк отримувача:  « Приват Банк»

Код банку (МФО): 305299

Отримувач:  « Приват Банк »

Код банку (ОКПО): 14360570

Призначення платежу (бухгалтерський зміст проведення): Поповнення карткового рахунку(та для готівкового поповнення) № 4149 4991 2533 6170 Скалацька Ольга Миколаївна

Телефон потерпілої   +380681010812.">                    







До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

Розпочинається прийом документів від фізичних та юридичних осіб на конкурс з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування . 
 Основні характеристики об’єкта конкурсу:

1. Маршрут № 5 « Вул. Козача – залізничний вокзал» 
На маршруті № 5 забезпечується робота 1 автобуса від 15 і більше місць для сидіння та обладнаного не менше, ніж двома входами/виходами для пасажирів з автоматичним відкриванням дверей. 

2. Маршрут № 14 «Залізничний вокзал – вул. Незалежності – вул. Космонавтів». 
На маршруті № 14 забезпечується робота 6 автобусів від 21 і більше місць для сидіння та обладнані не менше, ніж двома входами/виходами для пасажирів з автоматичним відкриванням дверей. 

Для отримання інформації про умови конкурсу, строки прийняття документів, отримання бланків, місце, дата та час проведення засідання конкурсного комітету необхідно звертатися в відділ транспорту та зв’язку управління житлово - комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради, з 8:00 – 17:00 год. за адресою 16600, м. Ніжин, вул. Московська, 20 та за телефоном 7-12-62.

Відділ транспорту та зв’язку 
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради

Я хочу розпочати власний бізнес в місті Ніжині 

Державний інфо-сервіс StartBusinessChallenge надає покрокові інструкції з детальною інформацією про дозвільні документи, що Вам необхідні для реєстрації бізнесу.


Шановні мешканці міста Ніжина!
Нагадуємо, що відповідно до рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 31.10.2019 р. №355  «Про затвердження Порядку надання відомостей та видачі довідок  про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб», для отримання відомостей та довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб заявник  подає оригінали наступних документів:

      1. Документ, що посвідчує особу заявника та інших осіб, що зареєстровані у житловому приміщенні ( паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, посвідка на постійне проживання в Україні тощо);

      2. Документ про право власності на житлове приміщення (договір купівлі - продажу, дарування, свідоцтво про право на спадщину, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, тощо);

     У разі звернення за довідкою представником заявника додатково подаються:

      1. Документ що посвідчує особу - представника;

      2. Документ, що підтверджує повноваження особи - представника.

      Враховуючи викладене, мешканці міста, які зареєстровані та проживають у житлових квартирах багатоповерхових будинків, що знаходяться на балансовому обліку комунального підприємства «Служба Єдиного Замовника», об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та житлово-будівельних кооперативів (ЖБК), які передали  картотеку з питань реєстрації фізичних осіб до виконавчого комітету Ніжинської міської ради, можуть отримати зазначені відомості та довідки у відділі квартирного обліку, приватизації житла та ведення реєстру територіальної громади за адресою: м.Ніжин, вул.Небесної Сотні, 14 (ІІ поверх), каб.№1 (адміністративна будівля КП «СЄЗ»).

        Довідки видаються :
       - понеділок, середа та четвер з 08-00 до 17-00 год.
     ( обідня перерва з 13-00 до 14-00 год.)
       -  вівторок, четвер з 08-00 до 13-00 год. 
    
Начальник відділу квартирного обліку, 
приватизації житла та ведення реєстру
територіальної громади О.М.Лях


Про земельний форум


29 листопада поточного року в м. Київ (готель Україна, вул. Інституцька, 4) відбудеться перший земельний форум «Доступ до фінансів та лізингу».
Це нова платформа, яка об’єднає експертів банківської та фінансової сфер, представників влади, аграрні підприємства та фермерські господарства, страхові та юридичні компанії для того, аби обговорити аспекти запровадження ринку  землі, зосередившись на питаннях доступу до фінансових ресурсів, фінансових програмах, механізмах здешевлення кредитів сільськогосподарським товаровиробникам і т. д. 
Протягом форуму обговорюватимуться такі питання: 
•джерела та пошук джерел отримання фінансів для купівлі землі; 
•як отримати банківський кредит для придбання земельної ділянки;
•вимоги до позичальника, страхування ризиків та оцінка землі як застави;
•лізингові інструменти як додатковий спосіб придбання агротехніки та інші питання.
Деталі та реєстрація за посиланням: http://bit.ly/2BAP2KD
Просимо розповсюдити вищезазначену інформацію серед агровиробників, та тих хто цікавиться тематикою запровадження ринку землі. 

Директор                                                                                                                                                                              Юрій ТКАЛИЧ


Шановні ніжинці! Адміністрація КНП "Ніжинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги "  повідомляє, що управління сімейними амбулаторіями знаходиться за адресою вул.Успенська, 2 (доросла поліклініка)





ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЄКТІВ

до Плану реалізації у  2021-2023 роках Стратегії  сталого розвитку Чернігівської області  на період до 2027 року

Робоча група з розробки Стратегії сталого розвитку Чернігівської області на період до 2020 року починає роботу над Планом з реалізації у 2021-2023 роках Стратегії розвитку області  до 2027 року.               
Найважливішим етапом розробки Плану є пропозиція з боку представників області (юридичних та фізичних осіб) щодо ідей проєктів, які дозволять сформувати  План реалізації Стратегії.
Запрошуємо усіх осіб, зацікавлених у розвитку свого регіону, органи місцевого самоврядування, місцеві органи державної влади, громадські організації, установи та організації усіх форм власності запропонувати ідею (ї) проєкту (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (форма додається).
Ідеї проєктів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:
1.Проєктні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.
2.Отримувачем вигод від реалізації проєкту не може бути окрема фізична або юридична особа.
3.Термін реалізації проєкту – не більше як 3 роки (2021 - 2023 роки).
4.Існує людська та технічна спроможність для реалізації проєкту.
5.Проєктна ідея має бути представлена у формі, що додається.
6.Проєктна ідея стосується одного завдання із  проекту Стратегії  сталого розвитку Чернігівської області на період до 2027 р. (ознайомтеся з переліком завдань у додатку до цього оголошення).

Проєктну ідею (заповнену форму) має бути надіслано не пізніше                     20 жовтня 2019 року на адресу електронної пошти Департаменту економічного розвитку облдержадміністрації der_аnаliz@cg.gov.ua з поміткою «До Плану реалізації Стратегії». 
Якщо у Вас виникли питання, звертайтесь, будь ласка, за телефонами:   675-692, 774-493. 
Це оголошення, форма пропозиції ідеї проєкту, стратегічні, оперативні цілі та завдання Стратегії сталого розвитку Чернігівської області на період до 2020 року та інша інформація щодо цієї ініціативи розміщені на сайті Чернігівської обласної державної адміністрації:  http://cg.gov.ua/ в Рубриці ОДА МЕНЮ - Галузева інформація - Стратегія регіонального розвитку - Проект Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2027 року

За результатами відбору експертними групами кращі проєктні ідеї увійдуть до технічних завдань на проєкти регіонального розвитку Плану реалізації Стратегії.



(27.09.2019)

З 1 жовтня 2019 року українці не зможуть використовувати монети 1, 2 та 5 копійок для здійснення готівкових розрахунків

Монети 1, 2 та 5 копійок перестануть бути платіжним засобом в Україні та будуть вилучені з готівкового обігу з 1 жовтня 2019 року. Також з обігу поступово виводитиметься монета номіналом 25 копійок, яка поки залишиться платіжним засобом. Але ті монети номіналом 25 копійок, що потраплятимуть у банки, не повертатимуться назад у обіг і поступово їх ставатиме все менше. Про це сьогодні під час прес-брифінгу розповів заступник Голови Національного банку України Сергій Холод. "З 1 жовтня 2019 року українці більше не зможуть використовувати монети 1, 2 та 5 копійок для здійснення розрахунків готівкою, – сказав він. – Але це не привід для хвилювання. Упродовж наступних трьох років усі зможуть обміняти ці монети на монети та банкноти інших номіналів у банках та у Національному банку". Обміняти монети дрібних номіналів громадяни зможуть без обмежень  та безкоштовно на монети та банкноти інших номіналів у сумах, кратних 10 копійкам, упродовж наступних трьох років:
- продовж першого року з дати вилучення їх з обігу – до 30 вересня 2020 року включно – в усіх відділеннях українських банків;
- продовж трьох років з дати вилучення їх з обігу – до 30 вересня 2022 року включно – у Національному банку та уповноважених банках (Ощадбанк, ПриватБанк, Райффайзенбанк Аваль).
Вилучені з обігу монети номіналами 1, 2 та 5 копійок будуть утилізовані Національним банком через знищення на них мотивів зображень на спеціальному обладнанні, а метал піде на переплавку. Підсумовуючи Сергій Холод наголосив, що рішення про вилучення дрібних монет з обігу – це частина комплексного рішення з оптимізації номінального ряду банкнот та монет гривні. "У перспективі банкнотно-монетний ряд гривні скоротиться із 17 до 12 номіналів. Так він наблизиться до найпоширенішої світової практики: усього залишиться 6 номіналів монет та 6 номіналів банкнот. Це зробить готівкові розрахунки зручними, простими та комфортними", – пояснив він.
Ключові причини та переваги вилучення з обігу монет дрібних номіналів:
1.Зручність для користувачів.
Надто велика різноманітність банкнот і монет призводить до плутанини в гаманцях та зайвого часу під час здійснення розрахунків. Завдяки цьому рішенню середня кількість монет на одного українця зменшиться на третину. Як наслідок, готівкові розрахунки стануть простішими. 
2.Економічна доцільність.
Монети номіналами 1, 2 та 5 копійок майже припинили відігравати істотну роль у розрахунках населення за товари та послуги. Крім того, суттєво зросла роль безготівкових розрахунків та змінилася поведінка споживачів. До того ж такі монети майже не повертаються з обігу до банківської системи.
3.Економія для держави і бізнесу.
Зокрема, вартість виготовлення монет 1, 2 та 5 копійок значно перевищує їхню номінальну вартість. Держава зможе економити понад 90 млн гривень на рік завдяки зменшенню витрат Національного банку на їхнє виготовлення та оброблення. До того ж заклади торгівлі, громадського харчування, транспорту та банки також не витрачатимуть кошти на інкасацію та обробку монет.
Правила заокруглення:

Як наголосив директор Департаменту грошового обігу Національного банку Віктор Зайвенко, для полегшення готівкових розрахунків в Україні можуть застосовуватися правила заокруглення загальних (у чеку) сум розрахунків готівкою за товари (роботи, послуги)  до сум, кратних 10 копійкам. Заокруглення відбуватиметься за простим математичним правилом:
- якщо сума розрахунку закінчується на 1, 2, 3, 4 копійки, вона заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0;
- якщо сума розрахунку закінчується на 5, 6, 7, 8, 9 копійок, вона заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0.
Якщо йдеться про безготівковий розрахунок, то заокруглення не відбуватиметься. "Цей механізм є комфортним та не завдає незручності покупцям та продавцям. Досвід інших країн, які вводили подібні правила розрахунків, зокрема Угорщини та Чехії, свідчить про дотримання принципу справедливості при заокругленні", – зауважив він. З часу запровадження вказаного механізму у липні 2018 року низка підприємств торгівлі та сфери послуг надають покупцям чеки із зазначенням суми до заокруглення та після заокруглення, інші – використовують власні бонусні програми лояльності (індивідуальні гаманці), куди зараховуються решта копійок у разі згоди покупця.
Національний банк України


До уваги керівників підприємств м. Ніжина

Департамент  економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації повідомив про проведення  конкурсу «Краща інноваційна розробка», який проводиться з 28серпня по 20 вересня 2019 року.

До участі у конкурсі запрошуються  науковці, інженерно-технічні працівники  та винахідники, також приймаються  колективні  інноваційні розробки( винаходи0.

Участь у конкурсі безкоштовна.

Документи на конкурс приймаються за адресою: 1400, м. Чернігів, вул. Преображенська,2 (ІІІ поверх), Агенція регіонального розвитку  Чернігівської області .

Телефони для довідок: (0462) 669-311,669-636, +380957853715.

Більш детальну інформацію щодо умов проведення конкурсу та перелік  необхідних документів  можна отримати на офіційному сайті Чернігівської обласної державної адміністрації за посиланням htpp//cg.gov.ua/, рубрика  Поточна діяльність/Оголошення (http://cg.gov.ua/index.php?id=3723&tp=0).

 

Відділ економіки виконавчого комітету

Ніжинської міської ради 







08.08.2019

На межі банкрутства: з 20 серпня водоканали України можуть перейти на погодинну подачу води

З 1 липня повноцінно запрацювала нова модель ринку електроенергії, в результаті чого відбулось подорожчання електроенергії для підприємств на 25%. Ця ситуація стала критичною для галузей водопостачання та теплопостачання.

Проблемні питання обговорили на  прес-конференції «Безперебійне водопостачання в Україні відміняється, або хто і навіщо доводить водоканали до банкрутства», яка відбулась 5 серпня в інформаційному агентстві «Укрінформ».

На заході були присутні: віце-президент Асоціації «Укрводоканалекологія» Ольга Бабій, директор Асоціації «Укрводоканалекологія Олександр Шкінь, виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан, президент Асоціації «Теплокомуненерго Арсентій Блащук.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, регулює діяльність 100 водоканалів України. Але збільшивши тариф на електроенергію, регулятор не підняв тарифи на водопостачання та водовідведення. Через це тільки за липень водоканали понесли збитки у розмірі близько 200 млн гривень.

Основна причина подорожчання  – встановлення нового тарифу на передачу електроенергії, який було збільшено з 6 до 37 копійок за кВт, тобто майже на 600%.

«В діях Національної комісії вбачаються ознаки статті 219 кримінального кодексу України – зумисне доведення до банкрутства  великої групи комунальних підприємств. Через несвоєчасне регулювання вартості комунальних послуг і постійне підняття вартості електроенергії сьогодні 100% водоканалів несуть шалені збитки. За це хтось має понести відповідальність», – наголосила віце-президент Асоціації «Укрводоканалекологія» Ольга Бабій.

Водоканали та теплопостачальні підприємства не знаходяться у державній власності, а належать містам. Щоб не допустити припинення роботи водоканалів, міська влада дотує підприємства з місцевих бюджетів. Але робити це постійно просто неможливо.

До того ж, нові правила передбачають, що усі підприємства мають надавати передплату за електроенергію.  В липні водоканали ще змогли назбирати кошти для авансових платежів, але коштів на передоплату у серпні  підприємства вже не мають.

«Нас  змушують сплачувати авансові кошти за електроенергію, натомість ми не маємо права брати гроші зі споживачів наперед, бо це заборонено законодавством. Складається враження, що цей ринок ввели спеціально для приватних енергокомпаній, щоб вони продовжували отримувати свої надприбутки», – сказав президент Асоціації «Теплокомуненерго» Арсентій Блащук. Він також додав, що з 2016 року регулятор наніс галузі теплопостачання збитків на 19 мільярдів гривень.

«Ми хочемо попередити:  з 20 серпня деякі міста вимушені будуть перейти на почасову подачу води, щоб скоротити витрати на електроенергію. Якщо ж ситуація не буде вирішена шляхом законодавчого корегування, водоканали будуть відключати від електропостачання. Припинення водопостачання та водовідведення матиме непередбачувані техногенні та екологічні наслідки для міст України», – відзначила Ольга Бабій.

Якщо питання не буде вирішено комплексно до жовтня, відключення водоканалів від електрики призведе також до неможливості здійснювати теплопостачання в населених пунктах країни.

Асоціація «Укрводоканалекологія» вбачає 2 можливі шляхи вирішення проблеми:

1.     Збільшити тарифи на водопостачання та водовідведення, а також теплопостачання на 20%.

2.     Дозволити водоканалам та теплопостачальним підприємствам купувати електроенергію за ціною 1,68 грн.

У будь-якому випадку Національна комісія має терміново надати публічні заяви про те, що вона має намір робити, адже до сьогодні на жодне звернення Асоціації відповіді не було надано. Асоціація «Укрводоканалекологія»  звернулася до прокуратури, Служби безпеки України, Ради національної безпеки і оборони України, Адміністрації Президента і Кабінету Міністрів з проханням терміново втрутитись в цю ситуацію.

                                                   За інформацією Асоціації водоканалів України





01.08.2019

До уваги мешканців приватного сектору, підприємців та керівників установ і організацій всіх форм власності!

Відділ зблагоустрою Ніжинської міської ради закликає активізувати роботу та швидко за короткий час викосити траву на всій території міста. До цієї справи необхідно підключитись всім без виключення суб’єктам господарювання та мешканцям міста. Викіс трави стає загальною справою територіальної громади Ніжина.

Стаття 22 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного добробуту» зобов’язує утримувати земельні ділянки та прилеглі території в належному санітарному стані не тільки органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, але й всіх громадян.

Згідно пунктів 11.5.1 – 11.5.4 Правил благоустрою території міста Ніжин, громадяни, а також суб’єкти господарювання всіх форм власності зобов’язані утримувати земельні ділянки та прилеглі території в належному санітарному стані в визначених межах, а саме:

- підприємства, окремо розташовані установи, організації, об’єкти торгівлі (торгові центри, окремо розташовані магазини), об’єкти побутового обслуговування, гаражі, автостоянки - 25м по периметру (якщо ближче розташована проїжджа частина вулиці – до краю проїжджої частини);

- кіоски, ларки, торговельні зупинкові комплекси, павільйо­ни, інші об'єкти роздрібної торгівлі, побутового обслуговування, МАФ, трансформаторні підстанції, магазини, офіси установ, організацій, які розміщені в прибудованих приміщеннях до житлових будинків або до інших спорудах – 15 м у кожний бік (якщо ближче розташована проїжджа частина вулиці, внутрішньо квартальної дороги – до краю проїжджої частини);

- багатоквартирні житлові будинки, включаючи ОСББ та ЖБК:

-  по довжині - на довжину будинку плюс половина санітарного розриву із сусідніми будинками, у випадку відсутності сусідніх будинків - не більш 25 м;

-  по ширині – 25м від фасаду будинку;

Нежилі приміщення в житлових будинках, розташовані в підвалах, цокольних і перших поверхах:

- по довжині - у створі по довжині займаних приміщень; з фасадної сторони -25метрів у кожний бік.

 Власники приватних домоволодінь:

-  по довжині - на довжину власної земельної ділянки;

-  по ширині – від огорожі домоволодіння до краю проїжджої частини.

За порушення вищевказаних пунктів Правил благоустрою передбачена адміністративна відповідальність за ст.152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», яка передбачає накладення штрафу на порушника в розмірі від 340 до 1700 грн.

Відділ з благоустрою виконавчого

комітету Ніжинської міської ради


30.07.2019 р.

                                Шановні мешканці міста Ніжина!
 Відповідно до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» виконавчий комітет Ніжинської міської ради веде соціальний квартирний облік громадян.  
Правом взяття на соціальний квартирний облік користуються громадяни України, які:
а.) не мають власного житла або мають право на поліпшення житлових умов відповідно до закону;
б.) середньомісячний сукупний дохід яких за минулий рік у розрахунку на одну особу менший від сумарної величини опосередкованої вартості наймання (оренди) житла в даному населеному пункті;
в.) внутрішньо переміщені особи, які не мають іншого  власного житла для проживання на підконтрольній українській території або житло яких зруйновано (знищено) або пошкоджено до стану не придатному для проживання, внаслідок проведення антитерористичної операції на території Луганської та Донецької областей.
Взяття громадян на соціальний квартирний облік здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян, які мають право на отримання квартир, садибних (одноквартирних) житлових будинків з житлового фонду соціального призначення, після набуття ними повної цивільної дієздатності відповідно до закону. Для взяття на облік громадянин або уповноважена ними особа, що підтверджується завіреною в установленому законом порядку довіреністю, подає письмову заяву з наступними документами:
1.довідка про місце проживання та склад сім’ї (громадяни без визначеного місця проживання замість зазначеної довідки надають довідку про прийняття на обслуговування в заклад для бездомних осіб і довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи);
2.копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї;
3.копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера громадянинові та членам його сім’ї;
4.копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;
5.довідки про доходи громадянина та членів його сім’ї за попередній рік;
6.відомості про вартість майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім’ї на момент взяття на соціальний квартирний облік .
За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу квартирного обліку, приватизації житла та ведення реєстру територіальної громади виконавчого комітету Ніжинської міської ради за адресою: м.Ніжин пл. Івана Франка каб.№48  або за телефоном   7-15-00 .

Начальник відділу квартирного обліку,
приватизації житла  та ведення реєстру 
територіальної громади  


29.07.2019


Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у співпраці з Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні» проводить у 2019 році конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування» (далі – конкурс).
Термін прийому заявок продовжено до 4 жовтня 2019 року. Оновлена інформація – на офіційному вебсайті Міністерства: http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/regional-dev/rozvytok-mistsevohosamovryaduvannya/konkurs/konkurs-krashhi-praktiki-mistsevogo-samovryaduvannya-u2019-rotsi
З питань проведення конкурсу просимо звертатися за телефонами: (044) 303 99 16 (внутрішні 112, 113, 114); (044) 590 47 76.





18.07.2019

Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

Ніжинської міської ради

від 11 липня 2019 року № 221


Інформаційне повідомлення 

про проведення аукціону для продажу нежитлової будівлі «лазня»,

що розташована за адресою: м.Ніжин, вул.Козача,3

 

Інформація про об’єкт приватизації:

Найменування об’єкта: нежитлова будівля «лазня» загальною площею 2319,7 кв.м.

Адреса місцезнаходження: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин,  вул. Козача,3.

Характеристика об’єкта: нежитлова двоповерхова цегляна будівля колишньої лазні. Група капітальності І. Будівля знаходиться в центральній зоні міста. Стан конструктивних елементів будівлі та приміщення – незадовільний.

Збудована будівля в 1989 році, розташована на земельній ділянці кадастровий номер 7410400000:03:010:0006, площею 0,2626 га.

Комунікації відключені та демонтовані.

БалансоутримувачКомунальне підприємство «Оренда комунального майна», код ЄДРПОУ 25932160, місцезнаходження якого: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Яворського, 3. Контактна інформація: телефон (04631)7-14-12, час роботи з 08:00 до 17:00 години, обідня перерва з 13:00 до 14:00 години, крім суботи та неділі, електронна пошта kp_okm@ukr.net .  

        Інформація про аукціон:

Спосіб приватизації: аукціон без умов, що буде проведено в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ».Адреса веб-сайтуhttps://prozorro.sale/.

Дата проведення аукціону 14 серпня 2019 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19:30 год до 20:30 год дня, що передує дню проведення аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16:15 до 16:45 дня проведення електронного аукціону.

Потенційні покупці зобов’язані подати разом із заявами  документи на участь у приватизації, визначені ч. 1, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна».

Інформація про умови на яких здійснюється приватизація:

Приватизація об’єкта здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна», Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 (зі змінами).

Покупець об’єкта має відповідати вимогам, передбаченим ст. 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

 

Аукціон без умов

Стартова ціна – 2271288,00 грн. без урахуванням  ПДВ. 

Крок аукціону – 22712, 88 грн.

Розмір гарантійного внеску - 227128,80  грн.

Розмір реєстраційного внеску – 834,60 грн.

На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.

 

Аукціон із зниженням стартової ціни

Стартова ціна   –  1135644,00 грн. без урахуванням  ПДВ. 

Крок аукціону – 11356,44  грн.

Розмір гарантійного внеску -  113564,40 грн.

Розмір реєстраційного внеску -  834,60 грн.

Період подання цінових пропозицій - 21 день.

На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.

 

Аукціон за методом покрокового зниженням стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій

Стартова ціна   –  1135644,00 грн. без урахуванням  ПДВ. 

Крок аукціону – 11356,44  грн.

Розмір гарантійного внеску -  113564,40 грн.

Розмір реєстраційного внеску -  834,60 грн.

Період подання цінових пропозицій - 21 день.

Кількість кроків  - 10.

На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.

 

Додаткова інформація:

Банківські реквізити на які оператори електронних майданчиків перераховують  гарантійні та реєстраційні внески потенційних покупців

Одержувач: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради

Рахунок №   (для перерахування реєстраційного внеску) 37181035029658

Рахунок №  (для перерахування гарантійного внеску) 37329035029658

Банк одержувача: ГУДКСУ у Чернігівській області

МФО 853592

Код ЄДРПОУ 04061783

Банківські реквізити на які переможець аукціону перераховує кошти за  придбаний об’єкт:

Одержувач: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради

Рахунок №  37181035029658

Банк одержувача: ГУДКСУ у Чернігівській області

МФО 853592

Код ЄДРПОУ 04061783

          Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням :https://prozorro.sale/.

Гарантійні та реєстраційні внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, на якому потенційний покупець зареєструвався на участь в аукціоні.

Організатор аукціону: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області, код ЄДРПОУ 04061783, місцезнаходження якого: 16600,  Чернігівська обл., м. Ніжин, площа імені Івана Франка, буд.1. Адреса веб-сайтуwww.nizhynrada.gov.ua.

Додаткову інформацію щодо об’єкта приватизації можна отримати у відділі з управління та приватизації комунального майна виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області, за адресою: 16600,  Чернігівська обл., м. Ніжин, площа імені Івана Франка, буд.1, к. 49 та 53,  телефон (04631)7-13-02, 7-16-41, час роботи з 08:00 до 17:00 години, обідня перерва з 13:00 до 14:00 години, крім суботи та неділі, електронна пошта upkmn@ukr.net .

Ознайомитись з об’єктом можна у робочі дні 8:00 до 17:00 години (за винятком обідньої перерви з 13:00 до 14:00 години), за попередньою домовленістю, за його місцезнаходження.

Переможець аукціону після оформлення права власності на об’єкт повинен оформити право користування земельною ділянкою (кадастровий номер 7410400000:03:010:0006, площа 0,2626 га, що розміщена за адресою: м.Ніжин, вул. Козача,3) відповідно до діючого законодавства. 

 

 Технічні реквізити інформаційного повідомлення:

Дата та номер рішення про затвердження умов продажу об’єкта приватизації: Рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 11 липня 2019 року № 221.

Унікальний код, присвоєний об’єкту торговою системою:

UA-AR-P-2019-01-02-000001-2

Єдине посилання на веб-сторінку, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронних майданчиків: https://prozorro.sale/.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 ( зі змінами). 






Шановні читачі! Повідомляємо Вас, що в бібліотеці - філії №2 Ніжинської міської ЦБС організовано виставку нових надходжень «Зупинись на хвилинку - подивись на новинку».Тематика книг різноманітна. Загалом, бібліотечний фонд поповнився на 111 примірників нових надходжень.

      Чекаємо Вас за адресою: вул. Незалежності 40А 



До уваги виробників продовольчих та промислових товарів !!!!

Виконавчий комітет Ніжинської міської ради повідомляє, що на виконання заходів обласної Програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням сьомої сесії Чернігівської обласної ради сьомого скликання від 20.12.2016 №6-7/VII (зі змінами), в області з 12 липня по 11 серпня 2019 року планується проведення щорічного обласного конкурсу «Кращий товар Чернігівщини» - 2019 (далі – Конкурс).

Про оголошення початку Конкурсу буде повідомлено на офіційних сайтах Чернігівської обласної державної адміністрації та Департаменту економічного розвитку облдержадміністрації.

З умовами та строками проведення Конкурсу можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Чернігівської обласної державної адміністрації в рубриці «Чернігівщина, купуй рідне».

Зацікавлених осіб щодо участі у Конкурсі, просимо в термін до 15 липня 2019 року повідомити відділ економіки виконавчого комітету Ніжинської міської ради (площа імені Івана Франка,1, кім. 57, тел. 2-53-36, e-mail: nizhynekonomika@gmail.com )

Відділ економіки 


« Виконавчий комітет Ніжинської міської ради інформує:

      Згідно «Порядку   проведення   громадських   слухань  щодо врахування громадських  інтересів  під  час  розроблення  проєктів
містобудівної документації на місцевому рівні»,затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011, 25червня 2019 року, 15-00 у малому залі міськвиконкому( м.Ніжин, пл.І.Франка,1) відбудуться громадські слухання містобудівної  документації: «Детальний план території земельної ділянки для будівництва та обслуговування  житлового будинку, господарських будівель і споруд ( присадибна ділянка) по вул.Чернігівська,30 в м. Ніжині.»

Відділ містобудування та архітектури



Запрошуємо усіх бажаючих СТВОРИТИ ОСББ в літню школу !!!
Під час навчання Ви отримаєте консультації по проведенню установчих зборів, зразки необхідних документів, супровід до моменту реєстрації та налагодження роботи новоствореного ОСББ.
Зустріч відбувається щосереди о 16-00 у малому залі Ніжинської міської ради (1 поверх).

За детальною інформацією звертатися за адресою:
пл. І. Франка, Ніжинська міська рада, каб. 9 Б.

Телефон: (068) 377 17 73 або (067) 994 28 57.







Шановні мешканці 
багатоквартирних житлових будинків 
м. Ніжина!!!

Рішенням 54 сесії VII скликання Ніжинської міської ради від 24.04.2019 року №2-54/2019 затверджена міська цільова програма підтримки співвласників багатоквартирних будинків та капітального ремонту житлового фонду міста Ніжина на 2019 рік.
Для визначення об’єкту, на умовах співфінансування з міського бюджету, для виконання робіт по капітальному ремонту житлового фонду буде проведено конкурс. Для участі в конкурсі, щодо отримання фінансової підтримки з міського бюджету необхідно:
-виготовити за власні кошти кошторисну документацію та/або ПВР  (вартість виконання робіт, згідно зведеного кошторисного розрахунку, на об’єкт  повинна складати не менше ніж 100 000 грн.) та у встановленому порядку провести її експертизу (проходження експертизи необхідно виконувати після проходження конкурсу) за власні кошти мешканців;
-надати до управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради заявку на  участь у конкурсі за підписом керівника (іншої уповноваженої рішенням загальних зборів особи) та кошторисну документацію та/або ПВР до 27.06.2019 року (включно).

Для ОСББ та ЖБК необхідно надати належним чином завірені копії наступних документів:
1. Статут ОСББ (ЖБК);
2. Свідоцтво про державну реєстрацію ОСББ (ЖБК), а у разі, якщо воно не видавалося, – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Рішення загальних зборів ОСББ (ЖБК) про участь у Програмі;
4. Документи, що посвідчують особу та повноваження керівника ОСББ (ЖБК) (рішення установчих зборів про утворення органів управління та обрання керівника), або іншого представника (рішення загальних зборів ОСББ (ЖБК), довіреність на представництво інтересів.
Для управителя багатоквартирного будинку надати належним чином завірені копії наступних документів:
1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
2. Свідоцтво платника податків;
3. Договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком підписаний між управителем та співвласниками (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 року за №712);
4. Протокол зборів співвласників багатоквартирного будинку. 
Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт (проведення технічного нагляду по об’єкту) оплачуються мешканцями в повному обсязі.
Договір на виконання робіт буде укладено тільки при умові надходження коштів на рахунок управління ЖКГ та будівництва.

Управління ЖКГ та будівництва
Ніжинської міської ради
вул. Московська, б. 20


Виконавчий комітет Ніжинської міської ради інформує:
Згідно «Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011, 
з 03.06.2019 року розпочинається оприлюднення містобудівної документації: «Детальний план території земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по вул.Чернігівська,30 в м. Ніжині».
 Розробник: Архітектурна співавторська проектна організація «АСПО», кваліфікаційний сертифікат, серія АА №001111.
Замовник: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради (юридична особа).
Підстава:рішення сесії Ніжинської міської ради №22-55/2019  від 22.05.2019  «Про надання дозволу на розроблення проекту детального планування території по вул.Чернігівська,30 в м.Ніжині».

      Даний проект знаходиться у відділі містобудування та архітектури Ніжинської міської ради (м. Ніжин, пл. Івана Франка,1 кім. 9А). Відповідальна: начальник відділу містобудування та архітектури - головний архітектор виконавчого комітету Ніжинської міської ради Мироненко В.Б.
Терміни оприлюднення: з 03.06.2019р. по 03.07.2019р.

      Пропозиції до органу самоврядування (м.Ніжин,вул.Івана Франка,1,кім.10, кім.32) щодо оприлюднення містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по вул.Чернігівська,30 в м. Ніжині»: у вказані вище терміни мають право подавати: 
     1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території м. Ніжина;
     2) юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території м. Ніжина;
     3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території м. Ніжина; 
     4) представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на територію м. Ніжина; 
     5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад. 
     Пропозиції, подані особами, не визначеними вказаними вище пунктами або подані після встановленого строку, залишаються без розгляду. Відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної  діяльності" (3038-17) пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил».

відділ містобудування та архітектури 
Ніжинської міської ради

ОГОЛОШЕННЯ

В зв’язку з проведенням ремонтних робіт дорожнього покриття вулиці Незалежності, з 8:00 години 30 травня 2019 року буде змінено маршрут руху автобуса № 14. На час проведення робіт рух автобуса буде здійснюватися по вулицям Незалежності – Ватутіна – Ніжатинська – Синяківська – Василівська та у зворотному напрямку. Рух транспортних засобів на ділянці вулиці Незалежності, від перехрестя з вулицею Б. Хмельницького до перехрестя з вулицею Синяківська, заборонено.

Відділ транспорту та зв’язку УЖКГ та Б




КОНКУРС НА ОБ`ЄКТИ
        Згідно з рішенням комісії з погодження розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі на об’єктах благоустрою оголошено конкурс на 3 об’єкти благоустрою за адресою: вул. Шевченка, 110-Б (навпроти кафе «Прохлада») орієнтовною площею по 12 кв.м. кожен, щодо розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності. 
        Комісія з погодження розгляне пропозиції замовників, надані на засідання комісії в запечатаних конвертах у їх присутності. Переможцем буде той, хто запропонував найбільшу ціну за 1 кв.м., але не меншу, ніж з розрахунком пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (300,46 грн./міс. за 1 кв.м. з ПДВ).
        Заяви для участі в конкурсі (з повним пакетом документів на розміщення тимчасового об’єкта) приймаються по 05.06.2019 року в каб. №10 виконавчого комітету Ніжинської міської ради.
        Телефон для довідок: (04631) 7-14-12. Додаткова інформація за адресою: м. Ніжин, вул. Яворського, 3.
Уповноважений орган КП «Оренда комунального майна»



Оголошено конкурс громадських проектів на 2020 рік

На виконання Програми сприяння розвитку інститутів громадянського суспільства на 2016-2020 роки «Чернігівська громада», затвердженої рішенням Чернігівської обласної ради від 10.09.2015, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації оголошує проведення конкурсу проектів для інститутів громадянського суспільства на 2020 рік.
Програмою на проведення конкурсу проектів у 2020 році передбачено 350 тисяч гривень. Загальний фонд конкурсу визначатиметься після затвердження обласного бюджету на 2020 рік.
Граничний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів однієї програми (проекту, заходу), що подається для участі в конкурсі, становить 30 тисяч гривень.
Конкурсні пропозиції можуть подаватися інститутами громадянського суспільства, які зареєстровані в установленому порядку не пізніше ніж за півроку до оголошення конкурсу.
Конкурсні пропозиції приймаються з 29.03.2019 до 29.08.2019 включно, щоденно, крім суботи, неділі за адресою: 14000, м. Чернігів, Шевченка, 7, каб. 2, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації, з 8:00 год. до 17:00 год., перерва з 13:00 год. до 14:00 год.
Більш детальна інформація про проведення конкурсу знаходиться за посиланням: http://cg.gov.ua/index.php?id=28034&tp=1 (рубрика «Конкурси проектів для ІГС» на офіційному сайті Чернігівської облдержадміністрації).
За додатковою інформацією звертайтесь за тел. (0462) 67-86-94.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій 
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації
  


     







До уваги виборців!

22 лютого 2019 року пройшла державну реєстрацію

окружна виборча комісія з  виборів Президента України 31 березня 2019 року

в територіальному виборчому окрузі № 209

Виборча комісія розташована за адресою: м. Ніжин, вул. Батюка, 16

Графік роботи комісії: з 9.00 до 18.00 щодня

тел. (04631) 2-54-87





До відома мешканців багатоповерхових будинків


       Згідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р. (далі – Закон) розрахунки за послуги водопостачання та водовідведення здійснюються на підставі приладів комерційного обліку Всі багатоповерхові будинки будуть обладнані лічильниками комерційного обліку(будинковими лічильниками)

З текстом Закону можна ознайомитися за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2119-19

                                                                                                                                      Адміністрація КП «НУВКГ»

                                                                   




                              До відома споживачів!

               Роз’яснюємо, що у зв’язку з набранням чинності Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р.  внесено низку змін до законодавчих актів України, зокрема до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо застосування штрафних санкцій до порушників-споживачів вимог Правил користування водою без приладів обліку, порушення вимог щодо комерційного обліку питної води,  а також за викрадення води шляхом її самовільного використання.

     

                                                               Адміністрація КП «НУВКГ»

 


До відома мешканців приватного сектора

На підставі Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р., Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» №2918-III від 10.01.2002 року, Закону України «Про житлово-комунальні послуги»,  Вам необхідно самостійно в точці розподілу послуги водопостачання (на межі балансової належності мереж Водоканалу та споживача), або за згодою Водоканалу в місці входу водопровідного вводу на територію подвір’я або будинку  встановити прилад обліку води.

                                                           Адміністрація КП «НУВКГ»