Управління соціального захисту населення Ніжинської міської ради для ветеранів

1. Видача нового посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних.

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ начальника управління соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

  

Видача нового посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

 

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

5.

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 « Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;

постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 р.№739 « Питання надання статусу учасника війни деяким особам»;

постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 №740 «Про затвердження Порядку надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України»;

постанова  Кабінету  Міністрів  України  від 12 травня 1994 року № 302 "Про порядок видачі посвідчень і нагрудних  знаків  ветеранів  війни";

Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.1996 №458 Про комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

 

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

 Звернення особи у зв’язку з непридатністю/втратою посвідчення або зміною персональних даних за  зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1. Заява про видачу нового посвідчення ( довільної форми) із зазначенням причини;

2. фотокартка (кольорова, матова) розміром 3х4 см;

3. копія документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства, яку визнано в Україні біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, що брала участь у масових акціях громадського протесту ( з пред’явленням оригіналу);

4. посвідчення, яке стало непридатним до використання та/або потребує заміни або копія посвідчення, яке втрачене (за наявності).

5. копія документа про зміну персональних даних (прізвища, імені по батькові)

6. копія повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження  ( у разі зміни статі);

7. довідка про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи за фактом викрадення посвідчення.

  

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто або  уповноваженою особою:

 до центру надання адміністративних послуг;

 до  управління соціально захисту населення .

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

безоплатно

 

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги;

 

13

Результат надання адміністративної послуги

 

Видача відповідного посвідчення  /відмова у видачі відповідного посвідчення

14

Способи отримання відповіді (результату)

1.  Посвідчення  вручається  особисто заявникам  або  за   їх  дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим особам безпосередньо в управлінні  соціального  захисту  населення    за зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб - за фактичним місцем проживання  відповідно  до довідки  про взяття на облік внутрішньо переміщеної  особи;

2. Посвідчення  вручається  особисто заявникам або за їх  дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим  особам  у  центрі  надання адміністративних  послуг, що  забезпечує  видачу результатів  адміністративних  послуг за зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 



2. Позбавлення  статусу особи  з  інвалідністю  внаслідок війни, члена  сім’ї  загиблого ( померлого) Захисника чи Захисниці  України  за  заявою  особи.

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                            Наказ начальника управління

   соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Позбавлення  статусу особи  з  інвалідністю  внаслідок війни, члена  сім’ї  загиблого ( померлого) Захисника чи Захисниці  України  за  заявою  особи

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

  

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

 

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

5.

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015  № 685 «Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення , контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти  України»;

 

постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 р. № 740 « Про  затвердження  Порядку  надання  статусу  члена  сім’ї  загиблого  (померлого)  Захисника чи Захисниці»;

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

 

7.

Підстава для  отримання адміністративної послуги

Звернення  особи  про  позбавлення  її  статусу

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Заява  про  позбавлення  її  статусу (довільної форми)  із  зазначенням  причини;

Оригінал  посвідчення  про  відповідний  статус.

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою  через  центр  надання  адміністративних  послуг

 

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 

                                            -

 

13

Результат надання адміністративної послуги

 

Рішення  про  позбавлення  статусу  та  вилучення  відповідного  посвідчення  і  листа  талонів ( у осіб  з  інвалідністю  внаслідок  війни  за  наявності)

 

14

Способи отримання відповіді (результату)

 1. Результат  надання   адміністративної  послуги  отримується  у  центрі  надання  адміністративних послуг  особисто  або  через  уповноважену  особу, які  надаються  органом  соціального захисту  населення  за  зареєстрованим  місцем  проживання,  для  внутрішньо  переміщених  осіб – за  фактичним  місцем  проживання  відповідно  до  довідки  про  взяття  на  облік  внутрішньо переміщеної  особи.

 

2. Результат  надання  адміністративної  послуги  отримується  безпосередньо  в  структурному  підрозділі  з  питань  соціального  захисту  населення   за  зареєстрованим  місцем  проживання, для  внутрішньо  переміщених  осіб -  за  фактичним  місцем   проживання  відповідно  до  довідки  про  взяття  на  облік  внутрішньо  переміщеної  особи.

 

 

  

 

 

3. Прийняття  рішення  про  проведення  безоплатного  капітального  ремонту  власних  житлових будинків  і  квартир  осіб, що  мають  право на  таку  пільгу.

 

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                            Наказ начальника управління

                                                                                                           соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

 

Прийняття  рішення  про  проведення  безоплатного  капітального  ремонту  власних  житлових будинків  і  квартир  осіб, що  мають  право на  таку  пільгу 

  

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

      _____________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги/

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги/

центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги/ центру надання  адміністративних  послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

 

Закон  України  « Про  жертви  нацистських пересліду -

вань»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. № 565  « Про  затвердження  Порядку  проведення  безоплатного капітального  ремонту  власних  житлових  будинків  і  квартир  осіб, що  мають  право  на  таку пільгу, а  також  першочерговий  поточний  ремонт  житлових  будинків  і  квартир  осіб,  які  мають  на  це  право».

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

 

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для  отримання адміністративної послуги

Звернення  особи, що має  право  на  пільгу

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1. Заява  згідно  з  Додатком 1 Постанова Кабінету  Міністрів України  від  20.05.2009 р. № 565 « Про  затвердження  Порядку  проведення  безоплатного капітального  ремонту  власних  житлових  будинків  і  квартир  осіб, що  мають  право  на  таку пільгу, а  також  першочерговий  поточний  ремонт  житлових  будинків  і  квартир  осіб,  які  мають  на  це  право».

 

2.  Особа, що має  право  на  пільгу,  яка  проживає  в  будинку, квартирі  менш  як 10 років,  для  підтвердження  факту  її  невикористання  протягом  останніх  10 років  подає  довідку  з  попереднього  місця  проживання, що  додається  до  заяви.

 

3.  У разі  коли  серед  членів  сім’ї  особи, що  має  право  на  пільгу, які  проживають  і  зареєстровані  у  тому  самому  будинку, квартирі,  є  особи, що  мають  на  таку саму  пільгу, вони  також  подають  заяву  до  органу  виконавчої  влади  або  органу  місцевого  самоврядування ( при цьому  подані  заяви  розглядуються  разом)

 

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою  через  центр  надання  адміністративних  послуг

 

 

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

 

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Заявник  не  належить  до  категорії  осіб, які  мають  право  на  пільгу

 

 

 

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

Рішення  про  проведення  безоплатного  капітального  ремонту / відмова  у  рішенні  про  проведення  капітального ремонту

 

 

14.

Способи отримання відповіді (результату)

 1. Результат  надання   адміністративної  послуги  отримується  у  центрі  надання  адміністративних послуг  особисто  або  через  уповноважену  особу.

 

 

 

 

  4. Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення  учасника бойових дій,  особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ і ІІІ групи з числа учасників бойових дій  у період Другої світової війни, яким  виповнилося 85 років і більше.

 

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ начальника управління

   соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

 

Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення  учасника бойових дій,  особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ і ІІІ групи з числа учасників бойових дій  у період Другої світової війни, яким  виповнилося 85 років і більше

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова  Кабінету  Міністрів  України  від 12 травня 1994 року № 302 "Про порядок видачі посвідчень і нагрудних  знаків  ветеранів  війни".

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

                                     -

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

  Звернення учасника бойових  дій, особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ і ІІІ  групи  з  числа  учасників бойових дій у період  Другої світової війни, яким виповнилося  85 років і більше

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1. Заява про вклеювання бланка-вкладки до посвідчення (довільної форми);

2.Оригінал  посвідчення  особи з інвалідністю внаслідок  війни  ІІ – ІІІ  групи  або учасника  бойових  дій;

3.Довідка МСЕК для осіб з інвалідністю внаслідок війни  ІІ і ІІІ групи;

4.  Довідка  військкомату, що підтверджує факт безпосередньої участі в бойових діях у період Другої світової  війни.

 Під  час подання копій документів заявники надають їх оригінал для огляду та засвідчення їх копій посадовою особою, яка приймала документи від заявника

   

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто   заявником  або  уповноваженою  особою через  центр  надання   адміністративних   послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

безоплатно

 

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; 

подання недостовірних даних

13

Результат надання адміністративної послуги

 

Видача  відповідного бланка-вкладки  до посвідчення / відмова  видачі  відповідного  бланка – вкладки до посвідчення

14

Способи отримання відповіді (результату)

 1. Бланк-вкладка до відповідного посвідчення  видається особисто заявникам або за їх дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим особам у центрі надання адміністративних послуг, що забезпечує видачу результатів  адміністративних  послуг.

 2. Бланк - вкладка  до  відповідного  посвідчення вручаються  особисто  заявникам або  за їх дорученням, оформленим  в  установленому  законом  порядку, уповноваженим особам  безпосередньо  в  Управлінні  соціального  захисту  населення .

 

 


5. Безоплатне  спорудження  надгробку  на  могилі  померлої

( загиблої ) особи, яка  має  особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною  за  встановленим  зразком.


 

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                            Наказ начальника управління

                                                                                                          соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Безоплатне  спорудження  надгробку  на  могилі  померлої ( загиблої ) особи, яка  має  особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною  за  встановленим  зразком

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

  

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги/ центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги/ центру надання  адміністративних  послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України «Про поховання та похорону справу»;

Закон України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004  №1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих( загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 №1963 «Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної  держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджується на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 №272 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання соціальної допомоги особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення особи

 

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1.   договір,  укладений  між  замовником, виконавцем  послуг  та  управлінням  соціального  захисту  населен –

ня  за  територіальною  належністю;

2.  розрахунок  витрат  на  спорудження  надгробка;

3. копія паспорт громадянина України заявника, а у  разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається його копія та копія  витягу  з  реєстру  територіальної  громади;

5.   копія свідоцтва про смерть;

6. копія документа, що підтверджує статус особи померлого;

7.  акт  виконаних  робіт;

8. довідка про реквізити банківського рахунку (за стандартами IBAN)

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою  через  центр  надання  адміністративних  послуг

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги;

 

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

   Прийняття  рішення  про  відшкодування  витрат  за  спорудження  надгробка 

14.

Можливі  способи отримання відповіді (результату)

   Результат   надання   адміністративної   послуги  отримується  у  центрі  надання  адміністративних  послуг

 

 

                                                                                                             

6. Безоплатне  поховання померлих (загиблих) осіб, які  мають  особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни.

 

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                            Наказ начальника управління

                                                                                                          соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Безоплатне  поховання померлих (загиблих) осіб, які  мають  особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України «Про поховання та похорону справу»;

Закон України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004  №1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих( загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 №1963 «Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної  держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджується на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 №272 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання соціальної допомоги особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення особи щодо безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

 

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1.   заява  про  відшкодування  витрат  на  поховання;

2. копія договору-замовлення про організацію та проведення поховання;

3.  копія паспорта громадянина України заявника, а у  разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається  його копія  та  копія  витягу  з  реєстру  територіальної  громади;

4. копія реєстраційного номеру облікової картки платника  податків;

5.   копія  свідоцтва  про смерть;

6. копія документа, що підтверджує статус особи померлого;

7. платіжні документи, що підтверджують  факт здійснення  поховання  за  власний  рахунок;

8. довідка про реквізити банківського рахунку (за стандартами IBAN)

     У  разі  надання  ритуальних  послуг  фізичною  особою - підприємцем:

 -  копію  свідоцтва  про  державну  реєстрацію  фізичної  особи  підприємця;

-     копію  свідоцтва  платника  єдиного  податку фізичної  особи - підприємця.

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою  через  центр  надання  адміністративних  послуг

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги;

 

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

     Рішення  про  безоплатне  поховання  померлих             ( загиблих ) осіб, які  мають особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною,  учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни/  відмова  у  рішенні  про  безоплатне  поховання  померлих ( загиблих)  осіб, які  мають особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною,  учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни згідно з тарифами на надання ритуальних послуг, затвердженими рішенням виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 08.06.2017 року №117 «Про встановлення тарифів на надання ритуальних послуг по безоплатному похованню померлих (загиблих) осіб, що мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та інвалідів війни»

14.

Можливі  способи отримання відповіді (результату)

 Особисто  або  уповноваженою  особою  отримується  у  центрі  надання  адміністративних  послуг

 

 


7. Встановлення статусу члена сім’ї загиблого(померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки).

 

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ начальника управління

   соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Безоплатне  поховання померлих (загиблих) осіб, які  мають  особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України «Про поховання та похорону справу»;

Закон України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004  №1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих( загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 №1963 «Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної  держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджується на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 №272 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання соціальної допомоги особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення особи щодо безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

 

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1.   заява  про  відшкодування  витрат  на  поховання;

2. копія договору-замовлення про організацію та проведення поховання;

3.  копія паспорта громадянина України заявника, а у  разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається  його копія  та  копія  витягу  з  реєстру  територіальної  громади;

4. копія реєстраційного номеру облікової картки платника  податків;

5.   копія  свідоцтва  про смерть;

6. копія документа, що підтверджує статус особи померлого;

7. платіжні документи, що підтверджують  факт здійснення  поховання  за  власний  рахунок;

8. довідка про реквізити банківського рахунку (за стандартами IBAN)

     У  разі  надання  ритуальних  послуг  фізичною  особою - підприємцем:

 -  копію  свідоцтва  про  державну  реєстрацію  фізичної  особи  підприємця;

-     копію  свідоцтва  платника  єдиного  податку фізичної  особи - підприємця.

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою  через  центр  надання  адміністративних  послуг

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги;

 

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

     Рішення  про  безоплатне  поховання  померлих             ( загиблих ) осіб, які  мають особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною,  учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни/  відмова  у  рішенні  про  безоплатне  поховання  померлих ( загиблих)  осіб, які  мають особливі  заслуги  та  особливі  трудові  заслуги  перед  Батьківщиною,  учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни згідно з тарифами на надання ритуальних послуг, затвердженими рішенням виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 08.06.2017 року №117 «Про встановлення тарифів на надання ритуальних послуг по безоплатному похованню померлих (загиблих) осіб, що мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та інвалідів війни»

14.

Можливі  способи отримання відповіді (результату)

 Особисто  або  уповноваженою  особою  отримується  у  центрі  надання  адміністративних  послуг

 

8. Встановлення статусу учасника війни, видача  посвідчення.

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ начальника управління

   соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Встановлення статусу учасника війни, видача  посвідчення

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова  Кабінету  Міністрів  України  від 12.05.1994  року № 302 "Про порядок видачі посвідчень і нагрудних  знаків  ветеранів  війни".

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.1996  № 458 «Про комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015

 № 739 «Питання надання статусу учасника війни деяким особам»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Наказ Міністерства соціального захисту населення України від 30.05.1996 №79 «Про затвердження Типового положення про комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни,гарантії їх соціального захисту», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.06.1996 за №264/1289

                             

 

 

 

 

      

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава  для отримання  адміністративної послуги

  Заява  та  документи, що  підтверджують  належність  особи  до  учасників  війни  відповідно  до  статей 8,9  Закону  України  «Про  статус  ветеранів  війни, гарантії  їх  соціального  захисту »

 

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

1. Заява про встановлення статусу учасника  війни (довільної  форми)  до  управління  соціального  захисту  населення  за  місцем  реєстрації  громадянина;

2. копія  сторінок  паспорта  громадянина України з  даними  про прізвище, ім’я  та  по  батькові, дату  і  місце  народження, серію  та  номер  паспорта, ким і коли  виданий  паспорт  та  реєстрацію  місця  проживання  або  місця  перебування  особи. У разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається його копія та копія довідки про реєстрацію місця проживання;

3. архівні довідки, які підтверджують факт роботи чи  служби  заявника в період Другої світової війни;

4.  фотокартка ( кольорова, матова) 3 х 4 см;

5.  документи, що  дають  право  на  встановлення  статусу  учасника  війни :

 

   підтверджують  факт  проходження   військовослуж -

бовцями  служби  у  СЗУ, МВС, КДБ колишнього  Союзу  РСР  чи  в  арміях  його  союзників  у  період  Другої  світової  війни, навчання  в  цей  період   у  військових  училищах, школах  і  на  курсах;

 

   підтверджують  факт  роботи  в  період  Другої  світо -

вої   війни  в  тилу  на  підприємствах, в  установах, організаціях, колгоспах, радгоспах, індивідуальних  сільських господарствах, на спорудженні  оборонних  рубежів,  заготівлі  палива, продуктів, переганяли  худобу, навчання  у  цей  період  у  ремісничих, залізничних   училищах, школах  і  училищах  фабрично-заводського  навчання  та  інших   закладах   професійно-технічної освіти, на  курсах професійної  підготовки або  під  час  навчання  в  школах, вищих і  середніх  спеціальних  навчальних  закладах  працювали  в  народному  господарстві  та  на  відбудові  об’єктів  господарського  і  культурного  призначення;

 

   підтверджують  факт  роботи  на  територіях,  що  після  1944 року   ввійшли  до  складу  колишнього  Союзу  РСР,  а  також  громадяни, які  за  направленням  державних  органів  колишнього  Союзу  РСР  працювали  в  державах – союзницях  СРСР;

 

   підтверджують  факт  народження  до  31 грудня  1932 року  включно  і  з  поважних  причин  немає  можливості  подати  документи, що  підтверджують  факт  роботи  в  період  війни;

 

   підтверджують  факт  народження  після  31 грудня  1932 року,  проте  незаперечно  підтверджують  факт  роботи  в  період  Другої  світової  війни;

 

   підтверджують  факт  нагородження  орденами  і  медалями  колишнього  Союзу  РСР  за  самовіддану  працю  і  бездоганну  військову  службу  в  тилу  в  роки  Другої  світової  війни;

 

  підтверджують  факт належності  до  членів  груп  самозахисту  об’єктових  і  аварійних  команд  місцевої  протиповітряної  оборони,  народного  ополчення,  що  діяли  в  період  Другої  світової  війни;

 

  підтверджують  факт  перебування  в  період  Другої  світової  війни  у  складі  армії  та  флоту  як  синів, вихованців  полків  та  юнг  до  досягнення  ними  повноліття;

 

  підтверджують  факт  роботи  на  контрактній  основі  в  державах, де  велися  бойові дії ( включаючи Республіку  Афганістан  у  період  з  1 грудня  1979 року  по  грудень  1989 року), і не  входили  до  складу  обмеженого  контингенту  радянських  військ (Перелік  держав  і  періодів  бойових  дій  на  їх  території  затверджено  постановою  Кабінету  Міністрів  України  від  08.02.1994 р.  № 63);

 

  підтверджують  факт  належності  до  дружин  (чоло -

 вік)  військовослужбовців,  які  працювали  за  наймом  у  державах  в  період  ведення  бойових  дій  у  них  і  не  входили  до  складу  обмеженого  контингенту  радянських  військ;

 

  підтверджують  факт  відбування  покарання  в  місцях  позбавлення  волі  або  перебування в  засланні  в  період  Другої  світової  війни  і  реабілітації  відповідно  до  чинного  законодавства  України  та  колишнього  СРСР;

 

   підтверджують  факт  добровільного  надання  матеріальної, фінансової  чи  іншої  допомоги  військовим  частинам, госпіталям, партизанським  загонам, підпільним  групам, іншим  формуванням  та  окремим  військовослужбовцям  у  їх  боротьбі  проти  німецько-фашистських  загарбників  в  період  Другої  світової  війни;

 

    підтверджують  факт  переселення  на  територію України  з  території  інших  країн  після  9 вересня  1944 року;

 

     підтверджують  факт  належності  до  осіб,  які  під  час  оборони  міста Севастополя  з  30  жовтня  1941 року  по  4  липня  1942 року  проживали  на  його  території. Доказами  перебування  на  території  обложеного  Севастополя  можуть  визнаватися  посвідчення «Мешканець  обложеного  Севастополя 1941-1942 років »  і  « Юний  захисник  Севастополя  1941-1942 років », довідки, показання  свідків  та  інші  документи.

 

     Особи  з  числа  працівників  підприємств, установ  та  організацій, які  залучалися  до  проведення  антитерористичної  операції/операції  Об’єднаних  сил, також  подають  документи:

    особи, які  залучалися  до  проведення  антитерористичної  операції – про  безпосереднє залучення  до  виконання  завдань  антитерористичної  операції  в  районах  її  проведення  ( витяги  з  наказів  керівника  Антитерористичного  центру  при  СБУ  або  особи, яка  його  заміщує, першого  заступника  чи  заступника  керівника  Антитерористичного  центру  при  СБУ  про  залучення  до  забезпечення  проведення  антитерористичної  операції, витяги  з  наказів  керівника  оперативного  штабу  з  управління  антитерористичною  операцією, його  заступників  або  керівників  секторів  (командирів  оперативно-тактичних  угрупувань)  про  підпорядкування  керівнику  оперативного  штабу  з  управління  антитерористичною  операцією  в  районах  її  проведення), а  також  інші  документи, видані  державними  органами,  підприємствами, установами, організаціями, що  містять  відомості  про  безпосередню  участь  працівника  в  забезпеченні  виконання  завдань  антитерористичної  операції  в  районах   її  проведення (витяги  з  наказів  і  розпоряджень,  посвідчень  про  відрядження, книг  нарядів, матеріалів  спеціальних (службових)  розслідувань  за  фактами  отримання  поранень) – для  працівників,  які  на  строк  не  менше  ніж  30  календарних  днів, у  тому  числі  за  сукупністю  днів  перебування, залучалися  та  брали  безпосередню  участь  у  забезпеченні  проведення  антитерористичної  операції,  перебуваючи  безпосередньо  в  районах  її  проведення;

 

   особи, які  залучалися  до  проведення  операції  Об’єднаних  сил – витяги  з  наказів  Генерального  штабу  Збройних  Сил  про  залучення  до  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях, витяги  з  наказів  Командувача  об’єднаних  сил,  командирів  оперативно-тактичних  угрупувань  про  прибуття  ( вибуття )  до  (з) районів  здійснення  таких  заходів,  документи  про  направлення  у  відрядження  до  районів  здійснення  таких  заходів  -  для  працівників,  які  на  строк  не  менше  ніж  30  календарних  днів,  у  тому  числі  за  сукупністю  днів  перебування,залучалися  та  брали  безпосередню  участь  у  забезпеченні  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях,  перебуваючи  безпосередньо  в  районах  та  у  період  здійснення  зазначених  заходів.

 

 

 

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто  або  уповноваженою  особою:

до  центру  надання  адміністративних  послуг;

до  управління  соціального  захисту  населення 

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

Видача відповідного посвідчення  /відмова у видачі відповідного посвідчення

14.

Способи отримання відповіді (результату)

 1. Посвідчення  вручаються  особисто  або  за  їх дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим  особам   безпосередньо  в  управлінні  соціального  захисту  населення   за  зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб - за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

2. Посвідчення  вручаються  особисто  або за їх  дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим  особам  у  центрі  надання адміністративних  послуг, що  забезпечує  видачу результатів  адміністративних  послуг.

 

 

 

9. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки).

 

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ начальника управління

соціального захисту населення 

                                                                                               Ніжинської міської ради

                                                                                            08.02.2024 року  №  12

 

            ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

         адміністративної послуги

 

Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)

 

Управління соціального захисту населення  Ніжинської міської ради

_______________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження суб’єкта  на -

дання адміністративної послуги /

центру надання  адміністративних

послуг

вул.Гоголя, 6, м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600 /

 

вул.Покровська,8,  м.Ніжин, Чернігівська обл., 16600

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання  адміністративних

послуг

 Понеділок-п’ятниця  з  8.00 до 17.00;

обідня перерва: з 13.00 до 14.00;

вихідний день: субота, неділя  /

 

Понеділок  з  8.00  до 16.00;

Вівторок  8.00  до 20.00;

Середа-п’ятниця  з  8.00 до 16.00;

Субота  з  8.00  до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг

Телефон: 097-806-18-39

Адреса електронної пошти: [email protected] /

 

Телефон (04631) 7-13-63

Адреса електронної пошти:[email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

5.

Акти Кабінету Міністрів України

постанова  Кабінету  Міністрів  України  від 12.05.1994  року № 302 "Про порядок видачі посвідчень і нагрудних  знаків  ветеранів  війни";

 

постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 №685 «Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення , контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти  України»;

 

постанова Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 р. № 685 « Деякі питання встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

                                     -

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для  отримання адміністративної послуги

  Встановлення інвалідності, що підтверджується відповідною довідкою МСЕК, внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаного:

 

   під час захисту Батьківщини, виконання обов’язків військової служби, пов’язаних  з перебуванням на фронті  в  інші  періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробовувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;

 

  під  час  безпосередньої участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганських областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації проти України;

 

  під  час перебування у державах, де в цей період велися бойові дії.

  (Перелік  держав і періодів бойових дій на їх території затверджено постановою Кабінету Міністрів України від   08.02.1994 р. № 63);

 

  під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича ( далі – Революція Гідності);

 

  під  час  участі у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі  формувань Цивільної оборони;

 

  внаслідок  загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших  військових  формуваннях – для осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під  час Другої  світової війни, та осіб, які  у  неповнолітньому віці  були  призвані чи добровільно  вступили  до  лав  Радянської  Армії  і  Військово-Морського Флоту під  час  військових  призовів 1941-1945 років;

 

  під  час  виконання  службових  обов’язків  у  складі  винищувальних батальйонів,  взводів  і загонів  захисту  народу  у  період  з  22 червня  1941 року  по 31 грудня  1954 року  брали  безпосередню участь  у бойових  операціях  по ліквідації  диверсійно-терористичних груп  та  інших  незаконних  формувань  на  території  колишнього Союзу РСР;

 

  внаслідок  воєнних  дій  громадянської та Другої  світової воєн  або  стали  особами  з  інвалідністю  із  зазначених  причин  у  неповнолітньому  віці у  воєнні  та  повоєнні роки;

 

  внаслідок  поранень  чи   інших  ушкоджень  здоров’я, одержаних  у  районах  бойових  дій  у  період  Другої  світової війни  та  від  вибухових  речовин, боєприпасів  і  військового  озброєння  у  повоєнний  період;

 

  внаслідок  поранень  чи  інших  ушкоджень  здоров’я,  одержаних  від  вибухових  речовин, боєприпасів  і  військового озброєння  на  території  проведення  антитерористичної  операції, здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганських  областях  до 1 грудня  2014 року, з 1 грудня  2014 року  до 24 лютого 2022 року – на території  проведення  антитерористичної  операції, здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки і  оборони,  відсічі  і стримування  збройної  агресії  російської  федерації у  Донецькій  та Луганських  областях,  де  органи  державної  влади  здійснюють  свої  повноваження,  та  в  населених  пунктах,  розташованих  на  лінії  зіткнення,  під  час  проведення  антитерористичної  операції,  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та Луганських  областях,  з  24  лютого  2022 року  -  на  території  проведення  заходів, необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України;

 

  під  час  виконання  робіт, пов’язаних  з  розмінуванням  боєприпасів, незалежно  від  часу  їх  виконання;

 

  під  час  виконання  службових  обов’язків  з  ліквідації  наслідків  Чорнобильської  катастрофи, ядерних  аварій, ядерних випробувань, участі  у  військових навчаннях із  застосуванням  ядерної зброї, інших  уражень  ядерними  матеріалами  -  для  осіб  начальницького  і  рядового складу  органів  Міністерства  внутрішніх  справ  і  органів  Комітету  державної  безпеки  колишнього  Союзу РСР, Міністерства  внутрішніх  справ України,  Служби безпеки України,Служби  зовнішньої  розвідки  України  та  інших  військових  формувань.

 

 

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

 1) Заява про видачу посвідчення/ довідки, продовження строку дії посвідчення  ( довільної форми) до Управління  соціального захисту населення за  місцем  реєстрації  громадянина;

2) довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про

    групу  та  причину  інвалідності;

3) фотокартка  ( кольорова, матова )  3 х 4 см;

4) реєстраційний номеру облікової картки платника податків.

5) паспорт громадянина України з  даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату і місце народження, серію та номер паспорта, ким і коли виданий  паспорт та реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. У разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається його копія та копія довідки про реєстрацію місця проживання. Для осіб віком до 14 років надається копія свідоцтва про народження (пред’явлення).

    Особам, які брали участь в антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил та заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, крім цього документи:

 

  для  військовослужбовців Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, війсь -

 ковослужбовцям військових прокуратур, поліцейським,  особам рядового і начальницького складу, військовослужбовцям МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, ДСНС, Державної кримінально-виконавчої служби, особам рядового та начальницького складу  підрозділів оперативного забезпечення зон проведення  антитерористичної операції ДФС, інших  утворених відповідно до законів України  військових формувань,  які  брали  участьв антитерористичній операції та  здійсненні заходів  із  забезпечення національної  безпеки і оборони, відсічі і стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганських  областях,  а  також  для  осіб,  які  брали  безпосередню  участь  в антитерористичній  операції  у  складі  добровольчих  формувань, що  були  утворені  або  само організувалися  для  захисту  незалежності, суверенітету  та  територіальної  цілісності  України, за  умови, що  в  подальшому  такі  добровольчі  формування  були  включені  до  складу  Збройних  Сил, МВС, Національної  поліції, Національної  гвардії  та  інших  утворених  відповідно  до  закону  військових  формувань  та  правоохоронних  органів – довідка медико-соціальної  експертної  комісії  про групу  та  причину  інвалідності, документи  про  безпосередню  участь  особи,  яка  захищала  незалежність,  суверенітет  і  територіальну  цілісність  України  та  брала  безпосередню  участь в  антитерористичній  операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи  безпосередньо  в  районах  антитерористичної  операції  у  період  її  проведення, здійсненні  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях, перебуваючи  безпосередньо  в  районах  та  у  період  здійснення  зазначених  заходів,  участь  у  заходах,  необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України;

 

  для   військовослужбовців  Збройних  Сил, Національної  гвардії, СБУ, Служби  зовнішньої  розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтранс-служби, військовослужбовцям  військових  прокуратур, поліцейським, особам  рядового  і  начальницького складу, військовослужбовцям  МВС, Управління  державної  охорони, Держспецзв’язку, ДСНС, Державної  кримінально-виконавчої  служби, особам  рядового  та  начальницького  складу  підрозділів  оперативного  забезпечення  зон  проведення  антитерористичної  операції  ДФС, інших  утворених  відповідно  до  законів України  військових  формувань, які  брали  участь  у  заходах, необхідних   для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України – довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про групу  та  причину  інвалідності, довідка  за  формою  згідно  з  додатком 6  до  Порядку  надання  та  позбавлення  статусу  учасника  бойових  дій  осіб, які  захищали  незалежність, суверенітет  та  територіальну  цілісність  України  і  брали безпосередню  участь  в  антитерористичній  операції, забезпеченні  її  проведення  чи  у  здійсненні  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації   в  Донецькій  та  Луганській  областях, забезпеченні їх  здійснення, у  заходах,  необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України;

 

   для  осіб, які  входили  до  складу  добровольчого  формування  територіальної громади – довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про групу  та  причину  інвалідності, контракт  добровольця  територіальної  оборони, документи  про  безпосередню  участь  у  заходах, необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України;

 

    для  працівників  підприємств,  установ, організацій, які  залучалися  до  забезпечення  проведення  антитерористичної  операції, до забезпечення  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганській  областях,  до  участі у  заходах, необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України – довідка  медико-соціальної експертної  комісії  про групу  та  причину  інвалідності, документи  про  безпосереднє  залучення  до  виконання  завдань  антитерористичної  операції  в  районах  її  проведення, до  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях  безпосередньо  в  районах  та  у  перід  здійснення  зазначених  заходів,  про залучення  до  виконання  мобілізаційних  завдань (замовлень)  для  участі  у  заходах,  необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України,  або  направлення (прибуття)  у  відрядження  для  безпосередньої  участі  в  антитерористичній  операції  в  районах  її  проведення,  для  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсіч  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях ( витяги  з  наказів, розпоряджень, посвідчень  про  відрядження, книг  нарядів, матеріалів  спеціальних (службових) розслідувань  за  фактами  отримання  поранень, документи  про  виконання  підприємствами, установами  і  організаціями  мобілізаційних  завдань (замовлень),  а  також  документи, що  були  підставою  для  прийняття  керівниками  підприємств, установ  і  організацій  рішення  про  направлення  осіб  у  таке  відрядження;

 

    для  осіб,  які  стали  особами  з  інвалідністю  внаслідок  поранення, контузії, каліцтва  або  захворювання, одержаних  під  час  безпосередньої  участі  в  антитерористичній  операції, забезпеченні  її  проведення,  перебуваючи  безпосередньо  в  районі  її  проведення  у  складі  добровольчих  формувань, що  були  утворені  або  само організувалися  для  захисту  незалежності, суверенітету  та  територіальної  цілісності  України,  але  в  подальшому  такі  добровольчі  формування  не  були  включені  до  складу  Збройних  Сил, МВС, Національної  поліції, Національної  гвардії  та  інших  утворених  відповідно  до  закону  військових  формувань  та  правоохоронних  органів,  і  виконували  завдання  антитерористичної  операції  у  взаємодії  із  Збройними  Силами, МВС, Національною поліцією, Національною  гвардією  та  іншими  утвореними  відповідно  до  закону  військовими  формуваннями  та  правоохоронними  органами  -  довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про  групу  та  причину  інвалідності, клопотання  про  надання  статусу  особи  з  інвалідністю  внаслідок  війни  керівника  добровольчого  формування,  до  складу  якого  входила  така  особа, або  командира  (начальника) військової  частини  ( органу, підрозділу) Збройних  Сил, МВС, Національної поліції, Національної  гвардії  або  іншого  утвореного  відповідно  до  закону  військового  формування  чи  правоохоронного  органу, у  взаємодії  з  якими  особа  виконувала  завдання  антитерористичної  операції. До  клопотання  додаються  документи, що  підтверджують  участь  особи  в  антитерористичній  операції, або  письмові  свідчення  не  менш  як  двох  свідків  з  числа  осіб, які  разом  з  такою  особою  брали  участь  в  антитерористичній  операції  та  отримали  статус учасника  бойових  дій,  особи  з  інвалідністю  внаслідок  війни  або  учасника  війни,  довідка  керівника  Антитерористичного  центру  при  СБУ, Генерального штабу  Збройних  Сил  про  виконання  добровольчими  формуваннями  завдань  антитерористичної  операції  у  взаємодії  із  Збройними  Силами, МВС, Національної  гвардією  та  іншими  утвореними  відповідно  до  закону  військовими  формуваннями  та   правоохоронними  органами,  перебуваючи  безпосередньо  в  районах  антитерористичної  операції  у  період  її  проведення;

 

    для  осіб,  які  добровільно  забезпечували (добровільно  залучалися  до  забезпечення ) проведення  антитерористичної  операції, здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганській  областях ( у  тому  числі  провадили  волонтерську  діяльність  за  напрямами,  визначеними  абзацом  дев’ятим  частини  третьої  статті  Закону  України «Про  волонтерську  діяльність»  та  стали  особами  з  інвалідністю  внаслідок  поранення, контузії, каліцтва  або  захворювання, одержаних  під час  забезпечення  проведення  антитерористичної  операції, перебуваючи  безпосередньо  в  районах  та  у  період  її  проведення,  під  час  забезпечення  здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганських  областях,  перебуваючи  безпосередньо  в  районах  та  у  період  здійснення  зазначених  заходів – довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про  групу  та  причину  інвалідності,  довідка ( витяг  з  наказу) керівника  Антитерористичного  центру  при  СБУ, Генерального  штабу  Збройних  Сил  про  добровільне  забезпечення  або  добровільне  залучення  особи  до  забезпечення  проведення  антитерористичної  операції, здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганській  областях  або  рішення  суду  про  встановлення  факту  добровільного  забезпечення  або  добровільного  залучення  особи  до  забезпечення  проведення  антитерористичної  операції, здійснення  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони, відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  у  Донецькій  та  Луганській  областях  у  разі  відсутності  зазначеної  довідки;

 

    для  осіб, які  стали  особами  з  інвалідністю  внаслідок  поранення, контузії, каліцтва  або  захворювання, одержаних  під  час  безпосередньої  участі  у  заходах,  необхідних  для  забезпечення  оборони  України, захисту  безпеки  населення   та  інтересів  держави  у  зв’язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України, у  період  воєнного  стану  внаслідок  самооборони  під  час  виконання  завдань, пов’язаних  із  запровадженням  і  здійсненням  заходів  правового  режиму  воєнного  стану -  довідка  медико-соціальної  експертної  комісії  про  групу  і  причину  інвалідності, довідка  за  формою  згідно  з  додатком 6  до  Порядку  надання  та  позбавлення  статусу  учасника  бойових  дій  осіб, які  захищали  незалежність, суверенітет  та  територіальну  цілісність  України  і  брали  безпосередню  участь  в  антитерористичній  операції, забезпеченні  її  проведення  чи  у  здійсненні  заходів  із  забезпечення  національної  безпеки  і  оборони,  відсічі  і  стримування  збройної  агресії  російської  федерації  в  Донецькій  та  Луганській  областях, забезпеченні  їх  здійснення,  у  заходах,  необхідних  для  забезпечення  оборони  України,  захисту  безпеки  населення  та  інтересів  держави  у  зв‘язку  з  військовою  агресією  російської  федерації  проти  України, затвердженого  постановою  Кабінету  Міністрів  України  від  20.08.2014 р. № 413, видана  Мінветеранів.

 

    У  разі  продовження  дії  відповідного  посвідчення:

1. заява про продовження дії посвідчення ( довільної  форми);

2. довідка медико-соціальної експертної комісії про групу  та  причину інвалідності.

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Особисто  або  уповноваженою  особою :

до  центру  надання  адміністративних  послуг;

до  управління  соціального  захисту  населення.

 

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної   послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Подано не всі документи, необхідні для надання (отримання) адміністративної послуги;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; 

подання недостовірних даних

13.

Результат надання адміністративної послуги

 

Видача відповідного посвідчення (довідки, продовження строку дії посвідчення) /відмова у видачі відповідного посвідчення (довідки, продовження строку дії посвідчення)

14.

Способи отримання відповіді (результату)

 

1. Посвідчення  /довідка/ продовження   строку  дії посвідчення  вручаються  особисто або  за   їх  дорученням, оформленим  в  установленому  законом порядку, уповноваженим  особам  у  центрі  надання адміністративних  послуг, що  забезпечує  видачу результатів  адміністративних  послуг  за  зареєстрованим  місцем  проживання,  для  внутрішньо  переміщених  осіб -  за  фактичним  місцем  проживання  відповідно  до  довідки  про  взяття  на  облік  внутрішньо  переміщеної  особи. 

 

2. Посвідчення  довідка/продовження  строку  дії посвідчення  вручаються  особисто або  за  їх дорученням, оформленим  в  установленому  законом порядку, уповноваженим  особам    безпосередньо  в  управлінні  соціального  захисту  населення   за  зареєстрованим  місцем проживання, для  внутрішньо переміщених  осіб - за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.